تعاونی مصرف کارکنان، در دستور کار سرپرست شهرداری مسجدسلیمان قرار گرفت

♦️ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، روح اله جلیلی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان گفت: شهرداریها بواسطه حوزه وسیع وظایف و اختیارات، ظرفیتهای فراوانی در زمینه های مختلف دارد و متاسفانه کمتر به این ظرفیتها توجه شده است. ♦️ وی افزود: در کنار خدمات دهی به شهروندان، که از اولویتهای اساسی سازمان شهرداری میباشد، یکی […]

♦️ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، روح اله جلیلی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان گفت: شهرداریها بواسطه حوزه وسیع وظایف و اختیارات، ظرفیتهای فراوانی در زمینه های مختلف دارد و متاسفانه کمتر به این ظرفیتها توجه شده است.

♦️ وی افزود: در کنار خدمات دهی به شهروندان، که از اولویتهای اساسی سازمان شهرداری میباشد، یکی دیگر از اولویت ها را توجه به رفاه کارکنان شهرداری مسجدسلیمان قرار داده ام و در این راستا بدنبال تشکیل تعاونی مصرف کارکنان هستیم تا از توان کارکنان در زمینه های مختلف استفاده شود.

♦️ جلیلی اظهار داشت: شهرداری با تعداد حدود۷۰۰ نفر پرسنل ظرفیت مناسبی برای تشکیل یک تعاونی مصرف و حتی کارهای تولیدی دارد که تلاش داریم تا با تشکیل یک تعاونی اقداماتی برای تامین مایحتاج مصرفی کارکنان انجام دهیم و در زمینه تولیدی نیز برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.