بمناسبت هفته ناجا، سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان از فرمانده نیروی انتظامی دیدار کردند+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و به نقل از روابط عمومی، به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، جلسه ای با حضور سرهنگ کارآگاه حسینی فرمانده نیروی انتظامی، علی هزارسی سرپرست شهرداری، فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر، احمد زمانپور رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان، روح الله جلیلی نایب رئیس شورا، رضا نجفیان و حمزه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و به نقل از روابط عمومی، به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، جلسه ای با حضور سرهنگ کارآگاه حسینی فرمانده نیروی انتظامی، علی هزارسی سرپرست شهرداری، فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر، احمد زمانپور رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان، روح الله جلیلی نایب رئیس شورا، رضا نجفیان و حمزه نجف پور از اعضای شورای شهر در دفتر کاری فرماندهی و جمعی از کادر اداری نیروی انتظامی برگزار گردید.

در ابتدا این نشست روح الله جلیلی به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی و تقدیر ویژه از فرماندهی و کلیه پرسنل نیروی انتظامی اظهار داشت: طی این سالها تلاش مضاعف سبز پوشان و دلیر مردان نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست، و وظیفه دانستیم از نزدیک حضور داشته باشیم و در تمام زمینه ها همکاری و تعامل دو جانبه ای که نیاز کاری بین این دو ارگان باشد پیگیری خواهیم کرد.

در ادامه سرهنگ حسینی با ابراز تقدیر و خوش آمدگویی به حاضرین تصریح کرد: خرسندیم از اینکه در مجموعه امروز شورای شهر از گروهها و طوایف مختلف بختیاری شکل گرفته است، و این نگرش بیانگر نوعی بلوغ فکری از لحاظ منش سیاسی افزایش پیدا کرده، وآن دیدگاه طایفه گرایان کمی کم رنگ گردیده، و انشاالله این نوید از روزهای خوب خواهد بود.

وی اضافه کرد:کار نیروی انتظامی در زمینه تعاملات با شهرداری بیشتر از گذشته باید ادامه داشته باشد، و دغدغه خاطرم از بزم ورود به این شهر نظم بخشی با تمام توان بوده ، که این مهم تا به الان به صورت اساس صورت نگرفته است.

وی گفت: در دوره شهرداری پیشین تلاشها و پیگیریهایی در زمینه راه اندازی دوربین های مدار بسته در سطح شهر انجام گرفته بود، که تا به الان به ثمر نرسیده، که امیدوارم این مهم هر چه سریعتر در جهت تاثیر گذاری امنیت و برقراری قانون انجام گردد.

فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان افزود: در زمینه اصلاح هندسی معابر، نقاط حادثه خیز ترافیکی باید اقدامات اساسی با کمک شهرداری صورت گیرد، که با استناد به آیه قران، اگر بتوانیم با این کار جان یکنفر را نجات دهیم، مثل این خواهد بود که یک جامعه را نجات داده ایم.

در ادامه فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر با تبریک هفته ناجا گفت:هفته نیروی انتظامی را به سبزجامگان پرتلاش جمهوری اسلامی، الخصوص نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان و فرماندهی و کلیه همکارانتان تبریک عرض میکنم.

وی ادامه داد: روال کار خرید دوربینهای مدار بسته توسط سرپرست شهرداری صورت گرفته، که با ارتباطی که با شرکت مخابرات داشته ایم بخشی از تهیه کابل فیبر نوری هم در حال پیگیری است.

وی در بخش دیگر سخنانشان تاکید کرد: موضوع بحث ساماندهی دست فروشان سیار را در حال بررسی با اعضای شورا خواهیم بود، و امیدواریم با ایجاد زمینه احداث بازارچه های مختلف در چند نقطه شهر، شرایط مناسب را به جهت رفع این معضل برطرف نمائیم.

در ادامه احمد زمانپور به عنوان رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان با تبریک هفته ناجا عنوان کرد: برای بهبودی و ساماندهی موجود مشکلات مطرح شده نیاز به جلسات بیشتری خواهد بود، که انشاالله در بحثهای مختلف شهری از جمله ترمینال، امور شهر می طلبد در کنار هم این مشکلات را به حداقل برسانیم.

احمد زمانپور بیان کرد: طی سرکشی روز گذشته به عنوان رئیس شورای شهرستان از بعضی روستاهای توابع هفت شهیدان و عنبل مشاهده گردیده، چندین مدارس روستا توسط بعضی اشخاص همان منطقه با زور آنها را پر از کا،جو، گندم نموده اند، که این روند با توجه به عدم دهیار قابل رفع نخواهد بود و نیاز به پیگیری جدی مسئولین ذیصلاح می باشد.

در ادامه رضا نجفیان عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با تبریک هفته ناجا و یاد خاطره شهدای نیروی انتظامی گفت: ترکیب جدید شورا هدفشان کار و خدمت خواهد بود، و رنگین کمانی از طوایف مختلف در شورای پنجم شکل گرفته و انشاالله برخی مشکلات موجود با همکاری دیگر اعضا قابل حل خواهد بود.

وی اشاره کرد: شهرداری مسجدسلیمان همانند شهرداریهای دیگر شهرها به صورت اساسی ریلگذاری نگردیده، و در دوره های پیشین تا به الان به صورت برخورد سلیقه ای و شخصی در زمینه عمرانی به وضع موجود گرفتار گردیده که نیازمند صرف وقت بیشتری خواهد بود.

حمزه نجف پور دیگر عضو شورای شهر با تبریک هفته نیروی انتظامی اذعان داشت: جهت همکاری دو جانبه بهتر نیروی انتظامی و شهرداری به منظور برقراری امنیت پیشنهاد می گردد، محلی ثابت برای مامورین انتظامی برقرار گردد.

در پایان علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان اینچنین گفت: تبریک عرض مینمایم هفته نیروی انتظامی را به همه حافظان واقعی نظم و امنیت اجتماعی، الخصوص نیروهای پرتوان و سبزقامتان استوار که شبانه روز در حال خدمت به این مرز و بوم می باشند.

وی گفت:شورای دوره پنجم عزم راسخی دارند که بتوانند در راستای تامل با همه مدیران شهری زمینه مناسبی را در راه خدمت رسانی به شهر و شهروندان فراهم نمایند.

سرپرست شهرداری اضافه کرد:نیازمند است نیروی انتظامی در بحث تامین مامور جهت ترمینال و امور شهر همکاری لازم را به وجود آورند، و در این قبال شهرداری بخشی از مطالبات مالی را پرداخت خواهد کرد.