برگزاری جلسه هم اندیشی شهردار مسجدسلیمان با اهالی محله کلگه ۲۲ بهمن و مرادآباد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و به نقل از روابط عمومی در ادامه سرکشی و بازدید میدانی شهردار مسجدسلیمان از مناطق کمتر توسعه یافته و محروم؛ جلسه هم اندیشی شهردار با اهالی منطقه ی کلگه ۲۲ بهمن و‌ مرادآباد برگزار گردید. در همین رابطه در تاریخ ۹۵/۰۶/۰۶ در ساعت ۹ شب پس از اقامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و به نقل از روابط عمومی در ادامه سرکشی و بازدید میدانی شهردار مسجدسلیمان از مناطق کمتر توسعه یافته و محروم؛ جلسه هم اندیشی شهردار با اهالی منطقه ی کلگه ۲۲ بهمن و‌ مرادآباد برگزار گردید. در همین رابطه در تاریخ ۹۵/۰۶/۰۶ در ساعت ۹ شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء نشستی تحت عنوان شناسایی و رفع مشکلات این منطقه در مسجد چهارده معصوم مرادآباد با حضور حاج آقا حاتمی امام جماعت مسجد و جمعی از اهالی محل برگزار گردید.

در آغاز این نشست امام جماعت مسجد ابتدا از حضور عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان، رضا کریمی عضو شورای اسلامی شهر و چند تن از مسئولین واحد ها تشکر کرده و گفت: انشاءالله حضور شهردار در منطقه سبب خیر شده و باعث رونق گرفتن محله شود.

۴۲۵۴۳۲۱۴۸_۷۹۵۳۲
وی در ادامه افزود: یکی از مشکلاتی که در محله وجود دارد عدم وجود ایستگاه های اتوبوس و خط اتوبوس شهری، عدم وجود فضای سبز کافی، بوستان محلی و پارک در منطقه ی کلگه ۲۲ بهمن، نبود آسفالت کافی و کیفیت بد آسفالت های قدیمی و نوار های حفاری آسفالت نشده در محله می باشد.
حاج آقا حاتمی امام جماعت مسجد و چند تن از اهالی حاضر در مسجد در ادامه افزودند: جابجایی بیمارستان ۲۲ بهمن به منطقه نمره دو باعث از رونق افتادن منطقه و ایجاد مشکلات متعدد برای اهالی از جمله مشکل انتقال بیماران اورژانسی تا منطقه ی نمره دو، کاهش ارزش افزوده ی منطقه و تبدیل شدن محله به بن بست شده است.

۴۲۵۷۰۵۶۳۷_۷۸۴۹۹
در ادامه عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان، پس از عرض سلام و تشکر از اهالی محل جهت حضور در مسجد محل در رابطه با مشکلات مطرح شده گفت: پروژه ی عمده ای که جهت از بن بست در آمدن منطقه ی کلگه با همکاری اداره های راه و شهرسازی، دارای و . . . در حال رایزنی و انجام است پروژه ی تعریض جاده ی ۱۷ شهریور بوده که باعث میسر شدن جابجایی و آزاد کردن ترافیک خطی شهر شده و ارتقاء ارزش افزوده ی منطقه ی کلگه را در پی دارد.
وی در ادامه اذعان داشت: مناقصه ی آسفالت منطقه ی کلگه برگزار شده که در چند هفته ی آینده به مرحله ی اجرا در آمده و مشکل آسفالت محلات به زودی برطرف خواهد شد. جهت احداث بوستان محلی نیز بازدید میدانی و کارشناسی در منطقه انجام شده و به زودی احداث پارک و فضای سبز درخور این‌ محله انجام خواهد شد.

۴۲۵۳۰۷۵۵۰_۷۸۶۸۳