با همکاری شهرداری و کارخانجات تانکسازی شهید فرخ نیا نزاجا مسابقات اسب‌دوانی بمناسبت دهه فجر برگزار می‌گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی شهرداری مسجدسلیمان پیمان مولایی شهردار طی جلسه‌ای که برگزار شد ضمن اعلام این خبر افزود : با حمایت شهرداری و همکاری سایر ارگانهای مربوطه مسابقات اسب‌دوانی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می‌شود. وی ادامه داد: این سری از مسابقات که برای اولین بار برگزار خواهد […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی شهرداری مسجدسلیمان پیمان مولایی شهردار طی جلسه‌ای که برگزار شد ضمن اعلام این خبر افزود : با حمایت شهرداری و همکاری سایر ارگانهای مربوطه مسابقات اسب‌دوانی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این سری از مسابقات که برای اولین بار برگزار خواهد شد با همکاری هیئت سوارکاری مسجدسلیمان، کارخانجات تانکسازی شهید فرخ نیا نزاجا در حال برنامه‌ریزی میباشد .

مولایی تصریح کرد : کلیه‌ی اسب‌های مدرک‌دار، بدون مدرک و عشایری می‌توانند با مراجعه به روابط عمومی شهرداری و همچنین باشگاه سوارکاری کارخانجات تانکسازی شهید فرخ‌نیا و ثبت‌نام از تاریخ ۹ لغایت ۱۸ بهمن‌ماه در این مسابقات شرکت کنند و زمان برگزاری مسابقات روز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه ساعت ۱۳ خواهد بود که در پایان به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.