با تلاش پیمان مولایی شهردار، کارخانه سنگ شکن و آسفالت شهرداری مسجدسلیمان تعمیر و راه‌ اندازی گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهردار مسجدسلیمان از فعالیت مجدد کارخانه سنگ شکن و آسفالت شهرداری پس از نه ماه تعطیلی خبر داد. بنابر همین گزارش پیمان مولایی با اشاره به انجام مرحله نهایی تعمیرات کارخانه سنگ شکن و آسفالت شهرداری مسجدسلیمان، اظهار داشت: عملیات نهایی مراحل آماده سازی به منظور تعمیرات اساسی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهردار مسجدسلیمان از فعالیت مجدد کارخانه سنگ شکن و آسفالت شهرداری پس از نه ماه تعطیلی خبر داد.

بنابر همین گزارش پیمان مولایی با اشاره به انجام مرحله نهایی تعمیرات کارخانه سنگ شکن و آسفالت شهرداری مسجدسلیمان، اظهار داشت: عملیات نهایی مراحل آماده سازی به منظور تعمیرات اساسی و بازسازی پس از نه ماه به پایان رسیده، که انشالله جهت بهره برداری لازم به منظور تولید آسفالت مناطق مختلف سطح شهر برنامه ریزی و آغاز بکار خواهد کرد.

وی گفت: کارخانه سنگ شکن و آسفالت شهرداری پس از خرید قطعات مورد نیاز، روند راه اندازی آن توسط نیروهای داخلی صورت گرفته، و این مهم در موضوع کاهش هزینه های مالی شهرداری تاثیر بسزایی داشته است.

شهردار مسجدسلیمان در پایان با اشاره به تولید آسفالت در این کارخانه تصریح کرد: تولید روزانه کارخانه سنگ شکن با تناژ تولیدی ۱۰۰ تن در ساعت، و نیز روزانه به صورت میانگین ۷۰۰ تن تولید انجام می گیرد، و امیدوارم با مشارکت همه جانبه شهروندان عزیز تا پایان سال جاری، بخشی از مناطق مورد نیاز شهر را آسفالت نمائیم.

.