بازدید شهردار مسجدسلیمان از منطقه نفتک و دیدار با اهالی بمنظور بررسی و رفع مشکلات موجود در این منطقه

    شهردار مسجدسلیمان به منظور بررسی مشکلات و رفع معضلات منطقه نفتک از این منطقه بازدید نمود.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی ، در ابتدای بازدید شهردار مسجدسلیمان، که با استقبال گرم و صمیمانه اهالی این منطقه و برخی از فعالین انجمنهای مردم نهاد شهرستان همراه […]

 

 

شهردار مسجدسلیمان به منظور بررسی مشکلات و رفع معضلات منطقه نفتک از این منطقه بازدید نمود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی ، در ابتدای بازدید شهردار مسجدسلیمان، که با استقبال گرم و صمیمانه اهالی این منطقه و برخی از فعالین انجمنهای مردم نهاد شهرستان همراه بود، وی با حضور در پارک رودکی به بررسی معضلات و نواقص این مکان تفریحی پرداخت.

پس از بررسی های لازم، از سوی شهردار دستور تهیه و نصب تجهیزات پارک شامل : وسایل بازی، نیمکت و سطل زباله ، تامین روشنایی پارک، دیوار کشی حاشیه پارک، اجرای رمپ ورودی ، هرس کاری ، حاشیه زنی و بازسازی چمن پارک رودکی در حضور اهالی منطقه صادر شد.

در ادامه شهردار مسجدسلیمان ضمن گفتگو با اهالی منطقه و پیگیری مشکلات آنها، با حضور در مکان احداث حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) دستور خاک برداری زمین و تهیه مصالح جهت احداث این مکان مذهبی را نیز صادر نمود.

در پایان این بازدید ، اهالی منطقه نفتک از پیگیری های شهردار مسجدسلیمان جهت رفع کمبودهای این منطقه تشکر و قدردانی نمودند.