اجرای نورافشانی میادین و بازسازی تأمین روشنایی معابر عمومی توسط شهرداری مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، دکتر نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان با تأکید بر اهمیت کیفیت و تقویت روشنایی شهر تصریح کرد: در راستای خدمات به شهروندان محترم، اجرای نورافشانی میادین در ایام دهه فجر عملیاتی گردید، و در ادامه سیستم بازسازی تأمین روشنایی معابر عمومی، توسط واحد تاسیسات در دستور کار قرار گرفت. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، دکتر نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان با تأکید بر اهمیت کیفیت و تقویت روشنایی شهر تصریح کرد: در راستای خدمات به شهروندان محترم، اجرای نورافشانی میادین در ایام دهه فجر عملیاتی گردید، و در ادامه سیستم بازسازی تأمین روشنایی معابر عمومی، توسط واحد تاسیسات در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: بیشتر نقاط عمومی شهر کار بازسازی روشنایی مطلوب آنها صورت گرفته، و با توجه به در پیش بودن سال جدید و ورود میهمانان نوروزی اقدامات قابل توجهی در خصوص اصلاح روشنایی و نورپردازی سایر معابر شهری تا پایان سال صورت می گیرد.

شهردار مسجدسلیمان در خاتمه اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح زیباسازی شهری، طرح افزایش ایمنی، کاهش حوادت و نیز افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان می باشد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.