اجرای جشنواره نقاشی کودکان، توسط شهرداری مسجدسلیمان + گزارش تصویری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در جهت ترویج آرمانهای انقلابی، ویژه برنامه جشنواره بزرگ نقاشی کودکان به همراه اجرای موسیقی زنده توسط گروه ملودی و هنرمندان بختیاری با اجرای خانم مهشید قاسمی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در جهت ترویج آرمانهای انقلابی، ویژه برنامه جشنواره بزرگ نقاشی کودکان به همراه اجرای موسیقی زنده توسط گروه ملودی و هنرمندان بختیاری با اجرای خانم مهشید قاسمی در مکان بوستان بی بیان برگزار شد.

در این برنامه که با استقبال خوب شهروندان و مردم منطقه بی بیان مواجه شد، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان، رضا کریمی عضو شورای شهر، به همراه تنی چند از مسئولین واحدهای مختلف شهرداری در این جشن حضور پیدا کردند.
جشن بزرگ نقاشی با اجرای موسیقی پاپ، نمایش طنز، اجرای زنده حاجی فیروز، جناب خان، اهداء جوایز به نفرات برتر و سرود خوانی شعرهای انقلابی گروههای مختلف دانش آموزی که بر روی صحنه، توسط مجری دعوت می گردیدند، اجرای برنامه داشتند.
در حاشیه این برنامه، جایگاه مخصوص نقاشی که‌ با همکاری خانم پریسا طاهری خبرنگار و بانوی فعال رسانه و خانم ها سید احمدی و اسدپور از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده گردیده بود، کلیه دانش آموزان در کنار خانواده و مربیان، با در اختیار گرفتن قلم مو و رنگ مخصوص، با موضوع های انقلابی شروع به نقاشی بر روی پارچه نمودند.
از نکات قابل توجه که بسیار چشم گیر بود، حضور شهردار مسجدسلیمان و سید فرید  موسوی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، که در کنار دانش آموزان با نوشتن یک دست نوشته، یاد و خاطره این ایام را گرامی داشتند.
در پایان اجرای جشنواره، نقاشی ها توسط رستوران واروک و خانه استیک دلا مشترکاً خریداری گردیده که در همین رابطه این حرکت فرهنگی توسط شهرداری و اداره  بهزیستی، جهت کمک هزینه پزشکی کودکان بی سرپرست و اوتیسم تحت نظارت اداره بهزیستی قرار خواهد گرفت.

تصاویر این جشنواره را در ادامه مشاهده می فرمائید: