آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در پیامی شهادت شهید مدافع امنیت استوار دوم سعید پویان را تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در پیامی شهادت شهید مدافع امنیت استوار دوم شهید سعید پویان را تسلیت گفت.   متن پیام به شرح ذیل است: «بسم رب شهداء و الصدیقین» جانفشانی جوانان غیور این مرز و بوم و خون رنگین شهدای والا مقامش همواره تضمینی […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در پیامی شهادت شهید مدافع امنیت استوار دوم شهید سعید پویان را تسلیت گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم رب شهداء و الصدیقین»

جانفشانی جوانان غیور این مرز و بوم و خون رنگین شهدای والا مقامش همواره تضمینی بوده تا ریشه های درخت تنومند جمهوری اسلامی هر روز قوی و قوی تر شده و ثمره این خون های گرانمایه در منش از خود گذشتگی و شهادت طلبی نسل های بعد آشکار و نمود پیدا کند.

شهادت مامور وظیفه شناس، فداکار و جان برکف استوار دوم “شهید سعید پویان” در شهر مسجدسلیمان نمونه ای از شجاعت و ازخودگذشتگی است که در روحیه جوانان این نسل از انقلاب همچنان وجود داشته و میبینیم که روز به روز در حال گسترش این روحیه شهادت طلبی به ویژه در بین جوانان مومن و ولایتمدار هستیم.

لذا بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مامور وظیفه شناس شهید “سعید پویان” و تسلیت به خانواده و بازماندگان آن شهید والامقام، این مراتب را به خانواده بزرگ فراجا تقدیم کرده و یاد و خاطره این شهید عزیز که در راه دفاع از امنیت مردم جانفشانی کرده است را گرامی می داریم.

آرش قنبری

شهردار مسجدسلیمان