پیام شهردار مسجدسلیمان‌ به مناسبت عید سعید قربان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان،‌ شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان‌ طی پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت. متن پیام در ادامه به شرح ذیل می باشد: فرهنگ توحیدیِ اسلام در تکمیلِ مناسک حج، عیدعظیم قربان را رجعتِ تکاملی ومرحله ایی از کمال معنوی بنا نهاد تا مومنان را با ارزشهای جاودانِ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان،‌ شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان‌ طی پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.

متن پیام در ادامه به شرح ذیل می باشد:

فرهنگ توحیدیِ اسلام در تکمیلِ مناسک حج، عیدعظیم قربان را رجعتِ تکاملی ومرحله ایی از کمال معنوی بنا نهاد تا مومنان را با ارزشهای جاودانِ ایثار، نیکی،مِهر وهمبستگی مألوف سازد.

شهام سلیمانی با اشاره به مفاهیم والای عید قربان افزود:
همه ما در روند رویداد هایِ حیاتمان با آزمایش های بزرگ الهی مواجه می شویم که با اجتناب از “معیارهای فریبنده و نمادهای وابستگیِ دنیوی” می توانیم به ارزشهایِ منتهی به نعمتِ هدایت،کمال و رستگاری تقرّب یابیم.

شهردار مسجدسلیمان بر وظایف خطیر مسئولان در پیشگاه عدل الهی و اذهان بیدار جامعه تاکید ورزید و آرزو نمود:

با اهتمام به تقوا،عمل متعالی وتجلّیِ عبودیت ، ابراهیم زمان خود باشیم،با جانهایی منزّه شایستگی برپایی عید را بیابیم،از برکات و عنایات خاصه پروردگار متنعم گردیم و جایگاه های مدیریتیِ گذرایِ دنیوی را عنایات رحمانی جهت خدمت صادقانه به مردم صبور و شریف برشماریم.

وی در پایان ضمن تبریک و تحیّات فراوان بمناسبت عیدقربان،از همه نیک اندیشانی که نذوراتی جهت این عید لحاظ نموده اند درخواست کرد نیازمندانِ واقعی شهرمان را فراموش نفرمایند.