پیام وحید زمانی حموله عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان‌ به مناسبت عید سعید قربان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان‌، وحید زمانی حموله عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان‌ به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان پیامی صادر نمودند که به شرح ذیل می باشد: بنام یزدان پیامبر اکرم(ص): «با ریختن اوّلین قطره خون قربانى (به زمین)، صاحب قربانى آمرزیده میشود» بر پیکر عالم وجود جان آمد صد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان‌، وحید زمانی حموله عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان‌ به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان پیامی صادر نمودند که به شرح ذیل می باشد:

بنام یزدان

پیامبر اکرم(ص):
«با ریختن اوّلین قطره خون قربانى (به زمین)، صاحب قربانى آمرزیده میشود»

بر پیکر عالم وجود جان آمد
صد شکر که امتحان به پایان آمد
از لطف خداوند خلیل الرحمن
یک عید بزرگ به نام قربان آمد

ابراهیم و اسماعیل آرام آرام قدم برمی‌دارند. و پرنده‌ها از امتداد گامهایشان پرواز می‌کنند. آسمان سنگین است. خورشید چشمانش را می‌بندد و زمین در درون خود به خود می‌پیچد. سخت است دل کندن، سخت است ندیدن و نبودن اما خدا خواسته است و این ابراهیم نبی است که از شوق رضایت پروردگار تنها پسرش را به قربانگاه می‌برد و عشق مثل پروانه‌ای بیخبر روی شانه‌اش می‌نشیند و او سربلند در بندگی پروردگار چنین روزی را عید بندگی باقی می‌گذارد.

خوشا آنان که با حق آشنایند، مطیع محض فرمان خدایند

چو ابراهیم اسماعیل خود را، فدای امر الله می نمایند

دل‌های بخشنده، دمیده شدن نفس حق هستند که مهربانی و شادی می‌آفرینند. باشد تا همه بخشی از درخت عظیم مهربانی باشیم که ریشه در خاک و سر بر آسمان می‌ساید. قربان یادبود بی‌همتای سرسپاری محض ابراهیم و اسماعیل در برابر پروردگار و معجزه بی بدیل سخاوت و مهربانی ذات حق تعالی بر تمامی مهربانان مبارک باد.

خدایا قسمت می‌دهیم هر لحظه کمکمان کنی تا نفسمان را به قربانگاه درگاهت عرضه کنیم

و تو قربانی شدن و نلرزیدن و نلغزیدن را عنایت فرما

وحید زمانی حموله

خادم مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان