مشروح فعالیت روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان در ایام سوگواری محرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، با توجه به ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع)، سلسله برنامه های فرهنگی طی روزهای گذشته با همکاری واحد تاسیسات شهرداری انجام گردید. در همین رابطه طی گفتگویی با رحیم ورناصری مسئول روابط عمومی، در این زمینه عنوان کرد: در رابطه با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، با توجه به ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع)، سلسله برنامه های فرهنگی طی روزهای گذشته با همکاری واحد تاسیسات شهرداری انجام گردید. در همین رابطه طی گفتگویی با رحیم ورناصری مسئول روابط عمومی، در این زمینه عنوان کرد: در رابطه با این برنامه ها در یکی از فعالیت های فرهنگی مذهبی، با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و تعداد کثیری از پرسنل واحد های مختلف شهرداری از هیئت های عزاداری بازدید به عمل آمد.

وی گفت: در این دیدار از هیئت های عزاداری سطح شهر از جمله: کوی نفت خیز، هشت بنگله، نمره هشت، مال دولت، مال شنبه، هیئت رزمندگان سپاه، شیخ مندنی، باغ ملی و . . . بازدید به عمل آمده و کمک های مالی در این زمینه نیز انجام گردید.

مسئول روابط عمومی شهرداری گفت: کتیبه های مسیر خیابان اصلی آزادی به سمت میدان بانک ملی و محوطه ورودی شهرداری نصب گردیده و با پارچه مشکی نیز مزین شده، و در ادامه ریسه بندی میادین داشنگاه آزاد، بهنام محمدی، بانک ملی، توسط روابط عمومی و همکاری مشترک تاسیسات انجام گردید.

ورناصری افزود: جایگاه پرچم ها از فلکه زندان به سمت خیابان آزادی نصب گردید و  در روزهای پایانی و به مناسبت ششم محرم ویژه برنامه ای با همکاری سپاه مسجدسلیمان برگزار شد که شهرداری در کنار این برنامه اقدام به برپایی موکب های ایستگاه صلواتی جهت خواهران و برادران نمود که با استقبال خوب شهروندان مواجه گردید.

همچنین ایستگاه صلواتی در محل ورودی ساختمان شهرداری مرکزی نیز جهت پذیرایی از شهروندان مراجعه کننده برپا گردید.

وی در پایان ادامه داد: در کنار فعالیت های نصب پرچم ها، پرچم مشکی میدان ورودی شهر به ابعاد ۸۰ متر مربع نیز به همین مناسبت به اهتزاز در آمد.


photo_2016-10-06_12-47-00


img_2806


img_2721


img_2840


img_2865


img_2920


img_2935


img_2850