پیام تسلیت شهردار مسجدسلیمان به خانواده محترم شهید گرانقدر عبدالغفور کاظمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، شهردار مسجدسلیمان پیام تسلیتی صادر نمودند که به شرح ذیل می باشد:  خانواده محترم شهید کاظمی  سلامٌ علیکم بما صبرتم خیل دلدادگان سالار شهیدان جملگی شیدای شهادت بودند. برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی در رکاب امام صبر […]

photo_2016-10-11_18-26-50

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، شهردار مسجدسلیمان پیام تسلیتی صادر نمودند که به شرح ذیل می باشد:

 خانواده محترم شهید کاظمی
 سلامٌ علیکم بما صبرتم
خیل دلدادگان سالار شهیدان جملگی شیدای شهادت بودند.
برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی در رکاب امام صبر در کوچه های پر فراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان رسالت ایثارگری یافتند. اما قدم های ایشان هیچگاه زمین گیر خاک نبوده است و این اجر مجاهدتشان است که کالبد رنجور و روح پر تمنای شان را به فرزند شهیدشان واصل می کند. فرزندی که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهر ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.
وصل عاشقانه شهید گرانقدر «عبدالغفور کاظمی بره بی چاست» که پیکر مطهرش پس از گذشت ۳۴ سال به زادگاهش مسجدسلیمان بازگشت، مبارک باد که بایسته و سزاوار این مرتبه والا بود.
به روح این سفر کرده به ملکوت و روح تابناک فرزند شهیدتان درود می‌فرستم.
صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو  درجات آن جوان شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم

عبداله قاسمی صالح بابری
شهردار مسجدسلیمان