بازدید شهردار مسجدسلیمان از منطقه مالجونکی

      شهردار مسجدسلیمان با حضور در منطقه مالجونکی از نزدیک در جریان کمبودها و مشکلات این منطقه قرار گرفت.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی ، دکتر شعبانی با حضور در منطقه مالجونکی ضمن بررسی مشکلات و کاستی های موجود در این منطقه قول داد شهرداری […]

 

 

 

شهردار مسجدسلیمان با حضور در منطقه مالجونکی از نزدیک در جریان کمبودها و مشکلات این منطقه قرار گرفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی ، دکتر شعبانی با حضور در منطقه مالجونکی ضمن بررسی مشکلات و کاستی های موجود در این منطقه قول داد شهرداری در حد توان و بضاعت خود نسبت‌ به رفع این مشکلات اقدام خواهد کرد.

بازدید شهردار مسجدسلیمان از منطقه قدیمی و باسابقه مالجونکی بیش از سه ساعت بطول انجامید.

دکتر شعبانی ابتدا از تمامی نقاط این‌ منطقه بازدید بعمل آورد ، سپس در مسجد مالجونکی هم حضور یافت و در جریان کمبودها و نیازهای این مکان مقدس قرار گرفت.

مردم منطقه مالجونکی با آگاه شدن از حضور دکتر شعبانی در این‌ منطقه خود را به ایشان رساندند و ضمن ابراز رضایت از اقدام خلاقانه شهردار در رنگ کردن دیوارهای منازل و توجه به سیمای بصری منطقه ، گلایه ها و مشکلاتشان را به گوش شهردار رساندند.

بخش اعظم گلایه های مردم‌ منطقه ، معظل قدیمی و ادامه دار فاضلاب بود ، آنها بشدت از وضع نامناسب فاضلاب گله مند هستند.

نیاز به آسفالت ، احداث جوی و جدول ، احداث پارک یا بوستان محلی و زمین ورزشی  از دیگر خواسته های اهالی این منطقه از شهردار مسجدسلیمان بود.

شهردار مسجدسلیمان به اهالی مالجونکی قول داد : شهرداری در حد توان و بضاعت نسبت به رفع کمبودها و مطالبات بحق مردم منطقه در حوزه عمران شهری اقدام خواهد کرد.