پیام شهردار مسجدسلیمان بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

    بمناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهردار مسجدسلیمان در پیامی فرارسیدن این‌ روز را تبریک گفت.     به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از  روابط عمومی ، متن پیام دکتر شعبانی بدین شرح است :   باسمه تعالی ملت قهرمان ایران، آرامش و آسایش امروز خود را […]

 

 

بمناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهردار مسجدسلیمان در پیامی فرارسیدن این‌ روز را تبریک گفت.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از  روابط عمومی ، متن پیام دکتر شعبانی بدین شرح است :

 

باسمه تعالی

ملت قهرمان ایران، آرامش و آسایش امروز خود را بدون تردید، مدیون ایثارگری شهدا و رزمندگان عزیز و سلحشوری نیروهای مسلح غیور و غیرتمند ایران اسلامی هستند که با تمام توان در دفاع از کیان و میهن اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.
امروز نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌، نه تنها مایهِ امنیت و ‌ارامش ملت ایران، بلکه نقطه امید ملت‌های آزادی خواه جهان بوده و در سایه منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت، لبیک گوی حمایت و همراهی مقاومت اسلامی و خیزش ‌های ضد استکباری و ضد صهیونیستی‌،در فراسوی مرزهای کشورمان شده است.
نقش بسزای این نهاد مقدس در حوزه‌های مختلف دفاعی‌، امنیتی‌، فرهنگی‌، سازندگی و محرومیت زدایی در کشور، نشان از عزم راسخ پاسداران غیور این مرزو بوم برای دفاع همه جانبه از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های والای مکتبی و انقلابی دارد.
اینجانب ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک به همه‌ فرماندهان ولایتمدار سپاه و پاسداران انقلابی به ویژه سپاهیان ایثارگر و فداکار مسجدسلیمان ، خدمات ارزشمند این عزیزان را ارج می نهم.

 

نوید شعبانی – شهردار مسجدسلیمان