عبدالله قاسمی صالح بابری: عید فطر بهار دل های مومنین است.

شهردار مسجدسلیمان در پیامی حلول ماه شوال و عید سعید فطر را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان ،در پیام عبدالله قاسمی صالح بابری آمده است : بسمه تعالی الحمدلله علی ماهدینا و له الشکر علی ما اولینا خداوند سبحان را بی نهایت شاکریم که از خزانه موهبت و الطاف بیکران خود […]

tmp_11727-425413563_2289254029785

شهردار مسجدسلیمان در پیامی حلول ماه شوال و عید سعید فطر را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان ،در پیام عبدالله قاسمی صالح بابری آمده است :

بسمه تعالی

الحمدلله علی ماهدینا و له الشکر علی ما اولینا

خداوند سبحان را بی نهایت شاکریم که از خزانه موهبت و الطاف بیکران خود بر ما منت نهاد تا دگربار بتوانیم این ماه پربرکت و با فضیلت را درک کنیم عید فطر، بهار دل‌های مؤمنانی است که در ماه ضیافت الهی، به غبارروبی خانه دل پرداخته‌اند و یاد و نام محبوب را، زینت‌بخش دل خویش ساختند .
عید سعید فطر ، موسم شادمانی و عید عاشقانی است که در بهار قران ، با قلوبی مملو از خضوع و عشق ، نغمه عبودیت سرداده ، هر روز را در انتظار لحظات روحانی و مقدس افطار و هرشب را به شوق برخورداری از فیض سحر به پایان رسانده و خلوتی خالصانه وصادقانه با خدای خود برپا کردند .
عید فطر تجلی یک‌ماه عبودیت و بندگی پروردگار منان و یک ‌ماه خودسازی و وارستگی ومعراج انسانی است. عید بازگشت به فطرت و معبود و عید وصال و روز لقاءالله است،روزی است که انسان‌های مؤمن و موحد، به شکرانه یک‌ماه عبادت، شست‌وشوی روح و جان در نهر زلال رمضان، توفیق درک شب‌های پرفیض قدر و بریدن از تعلقات دنیوی، احساس سبک‌بالی می‌کنند و روح خویش را آماده رسیدن به کمالات می‌بینند .
عید فطر، یادآور جشن و شادمانی و زدودن غبار غم از دل‌ها، روز اکمال بهار صیام و قیام و شکر نعمات و روز کرامت و شرافت صالحان است. عیدی است که زیبایی عبادت و بندگی را به نمایش می‌گذارد و تجلی‌گاه روز پاداش برای روزه‌داران و روز حسرت برای محرومان از فرمان الهی است و خوشا به حال آنانی که در این ماه مبارک، توشه‌ای از تقوی برگرفته‌اند و با ذکر «الهم اهل الکبریاء و العظمه» به استقبال این عید فرخنده می‌روند .
اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین در ماه پرخیر و برکت رمضان، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به محضر نورانی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا الفدا ، ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( حفظ الله) و همه مسلمانان جهان و عموم مردم شریف و متدین مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض نموده ، از درگاه خداوند متعال، عزت، رستگاری وکرامت همگان را در سایه‌سار ولایت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت می نمایم .

عبدالله قاسمی صالح بابری ، شهردار مسجدسلیمان