اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت منطقه نفتک، با مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع توسط شهرداری مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، عملیات آسفالت در منطقه نفتک حد فاصل خیابان شهید اله مراد داودی و باشگاه سوارکاران با مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنائی شهرداری و اجرای واحد عمران به پایان رسید. بنابر همین گزارش شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: ایجاد زمینه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، عملیات آسفالت در منطقه نفتک حد فاصل خیابان شهید اله مراد داودی و باشگاه سوارکاران با مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنائی شهرداری و اجرای واحد عمران به پایان رسید.

بنابر همین گزارش شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: ایجاد زمینه توسعه و آبادانی محلات، تامین و توزیع عادلانه امکانات از جمله اهداف انجام طرح آسفالت معابر و خیابان های شهر مسجدسلیمان است.

وی با اشاره به اجرای فاز اول طرح آسفالت معابر و خیابان های این شهر گفت: تا کنون طرح آسفالت معابر در چندمحله به اتمام رسیده، که این طرح ها شامل قیر ریزی و آسفالت در حال انجام است.

سلیمانی در پایان با اشاره به نقش حیاتی مجموعه شهرداری در توسعه عمرانی دیگر مناطق شهری و در دستور کار قرار داشتن طرح آسفالت در سایر محلات مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: نوید تسریع خدمات عمرانی در محلات مختلف در حال پیگری و انجام کار روزانه خواهد بود، و امیدواریم رضایت مندی شهروندان محترم را با گامهای استواری که در راستای آبادانی این شهر برداشته ایم جلب نمائیم.