پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال نو شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در پیامی اینروز را به شهروندان مسجدسلیمان تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد *آنهمه ناز و تنعم که خزان میفرمود* *عاقبت در قدم باد بهار آخر شد.* سرآغاز نوروز را با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال نو شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در پیامی اینروز را به شهروندان مسجدسلیمان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد

*آنهمه ناز و تنعم که خزان میفرمود*

*عاقبت در قدم باد بهار آخر شد.*

سرآغاز نوروز را با سپاس و ستایشِ مهربان پروردگاری آغاز می کنم که بر بنده تفضّل فرمود در مسجدسلیمان- این کهن دیارِ سربلند- مجالی بیش از یکسال خدمت و مجاورت درکنار شما مهربانان را در تقدیرم مقدّر نمود، این تجربه برای بنده موجب بیکران مباهات و بیش از آن مایه سُرور گشت تا آنجا که در زمره بهترین خاطراتم ماندگار خواهد بود.

*زیباییِ تغییر جهانِ پیرامون*، نشانگر این است که سکونِ اندیشه و جهانِ درونیِ ایستا و بدون تحول برای آدمی موجب خسران است، فهذا در ابتدای همایون روزگارانِ نوروز بر خودم و تمام همکاران متعهد و دلسوز شهرداری یادآور می شوم که خدمت به شما گرانمایگان را بیشاپیش با رویکردی توسعه مدارانه در پیش بداریم، مسلما این مهم نیازمند همسوییِ متقابل شما همشهریان فرهیخته ست تا متحدانه و هوشیار با جهت گیریهایِ آگاهانه در مسیر توسعه شهرِ اولینها و احیای گذشته پر افتخارش برنامه های بلندمدتِ ترسیم شده ی مدیریت شهری را محقق سازیم.

فروتنانه از پروردگار خواهانم برای همدلی، تحول درونی، اتحاد و *تعمیقِ مناسباتِ اخلاق مدارانه* یاریمان دهد.

سرآغازِ روزها و لحظات نیک برای شما همشهریان فهیم و آگاه، همه مسجدسلیمانی هایی که دور از موطن مأوا یافته اند و همکارانم که علیرغم محدودیتها اهتمام بر خدمت صادقانه می ورزند را همچون حصولِ انعام الهی مسئلت می دارم.

بادا که امسال سالِ رسیدن یکایک شما به آرزوهایتان باشد و احسن الحال را از احسن الخالقین عیدانه بگیرید.

شهام سلیمانی

شهردار مسجدسلیمان