برگزاری مراسم گرامیداشت مقام زن و روز مادر توسط شهرداری مسجدسلیمان

مراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر توسط شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد.

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان،بمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن طی مراسمی با حضور  شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از بانوان و مادران شاغل در شهرداری مسجدسلیمان تقدیر بعمل آمد.

 

در در این مراسم شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه گفت: خدا را شاکریم که بار دیگر فرصت شد به میمنت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در خدمت بانوان همکارمان در واحدهای مختلف شهرداری باشیم  و اینروز بزرگ را به همه شما خواهران گرامی تبریک عرض می کنم و جا دارد به پاس تلاشتان در طول یکسال گذشته که در کنار ما بودید به طور شایسته ای از شما قدردانی شود.

 

 

 

وی ادامه داد: همه ما یاد گرفته ایم که به ما بگویند بهشت زیر پای مادران است و این جمله زیبا یک شعار نبوده و باید گفت نقش پدر در زندگی هر خانواده ای جایگاهی شناخته شده و مهم است اما نقش تربیتی و آموزشی مادر تمام جامعه را تحت تاثیر خودش قرار خواهد داد و هر فرزندی که پا به دنیا می‌گذارد اولین الگو و بزرگترین مربی آن مادرانند که نقش کلیدی را در تربیت فرزند رقم می‌زنند.

 

 

 

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان که به مناسبت روز زن سخن می گفت در ادامه افزود: شاید خیلی نهادها تاثیری در روند تربیتی جامعه داشته باشند مثل آموزش و پرورش، ارگانهای نظامی و فرهنگی…ولی آن نقش و شخصیت اصلی تربیتی کودک را مادر شکل می‌دهد.

 

 

وی با اشاره به زندگینامه حضرت زهرا (س)  یادآور شد: روز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) فقط یک روز تولد نیست که سالی یکبار ما دور هم جمع و به همدیگر تبریک بگوئیم, بلکه در روز ولادت آدمهای بزرگ به منظور مطالعه زندگینامه آنها وقت مطالعه بهترین فرصت است و مرور سرگذشت این شخصیت‌ها در طول تاریخ بسیار مهمتر خواهد بود.

 

 

 

این مقام مسئول در خصوص حجاب اداری بانوان در محل کار شهرداری تاکید کرد: حجاب فقط پوشش نیست که ما از آن استفاده می کنیم، بلکه باید حجاب باطنی و گفتاری هم پایه ریزی شود و سعی کنید شما الگوی ترویج آن بین دوستان و مراجعه کنندگان باشید و هر کدامتان به عنوان نماینده اخلاق مداری و خدمت رسانی به شهرداری پیش قدم باشید.

 

 

 

در خاتمه این برنامه از ۲۱ نفر از بانوان شاغل در شهرداری مسجدسلیمان با اهداء لوح تقدیرو هدایایی تجلیل بعمل آمد.