پیام شهردار مسجدسلیمان به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی را صادر نموده اند که به شرح ذیل می باشد. بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ حمد بیکران خداوندِ سبحان را که ضرورت حضور حماسی در آوردگاهِ بزرگ روزقدس را بر ما نمایاند تا انزجار از جبهه استکبار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی را صادر نموده اند که به شرح ذیل می باشد.

بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

حمد بیکران خداوندِ سبحان را که ضرورت حضور حماسی در آوردگاهِ بزرگ روزقدس را بر ما نمایاند تا انزجار از جبهه استکبار و جاهلیّت مدرنِ کودک کُش را فریاد برآوریم .

تلاش صهیونیستها برای استحاله هویّت جوامع اسلامی، با ابتکارِ بنیانگذار انقلاب اسلامی در نامگذاری روز قدس، با پیام جهانیِ مقابله با نظام سلطه زائل گردیده است.

در این برهه از تاریخِ پرهیاهویِ جهان که مملوّ از بیداری اسلامیِ فرامنطقه ایی و ارتقاء شاکله هایِ تمدن نوین اسلامی ست، خطاهای محاسباتی جبهه دشمن بویژه رژیم منحوسِ اسرائیل در مصاف با نقش آفرینیِ مقاومت اسلامی نویدبخشِ پیروزی جبهه مقاومت است.

با گرامیداشت همه شهدای نهضت جهانیِ اسلام، جهت تحقّق قداستِ صدچندانِ این تکلیف الهی، ضمن دعوت از شهروندان شریف و با بصیرت مسجدسلیمان برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس، نخبگان و اندیشه ورزانِ شهرمان را به روشنگری پیرامون خطرات و تهدیدات رژیم اشغالگر قدس علیه امنیت جهانی فرا میخوانم.

شهام سلیمانی

شهردار مسجدسلیمان