جشن نیمه شعبان و روز جهانی کارگر توسط شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و روز جهانی کار و کارگر جشن باشکوهی شامگاه گذشته، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مسجدسلیمان تدارک، و در محل پارک گل نرگس برگزار شد. بنابر همین گزارش از محل برگزاری برنامه که با استقبال پر شور شهروندان همراه بود، برنامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و روز جهانی کار و کارگر جشن باشکوهی شامگاه گذشته، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مسجدسلیمان تدارک، و در محل پارک گل نرگس برگزار شد.

بنابر همین گزارش از محل برگزاری برنامه که با استقبال پر شور شهروندان همراه بود، برنامه های متنوعی همچون اجرای موسیقی محلی و پاپ، نمایش طنز، موسیقی زنده محلی، مسابقات خانواده، توسط هنرمندان مطرح شهرستان و استان بر روی سن اجرا گردید.

گفتنی است در این برنامه علی عسکر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، علیرضا گوروئی فرماندار، شهام سلیمانی شهردار، روح الله جلیلی نایب رئیس شورا، حمزه نجف پور دبیر شورا، حمید شعبانی عضو شورا، و مسئولین ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان حضور داشتند.

همچنین در این شب خجسته شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با خیر مقدم به شهروندان و تبریک این روز به کلیه کارگران تلاشگر عنوان کرد: خوشحالم از اینکه شهردار مسجدسلیمان شده ام، و تمام سعی و تلاش مجموعه شورا و شهرداری، ارائه خدمات مناسب به تمام مناطق شهری می باشد، و امیدواریم با برنامه ریزیهای که انجام شده، شاهد شکوفایی پروژه های جدیدی در چند ماه آینده باشیم.

وی ضمن تاکید بر موضوع مشارکت همه جانبه شهروندان تصریح کرد: از تمام اقشار جامعه شهری میخواهیم، با نظرات سازنده و مشارکت در طرح و برنامه های عمرانی شهری، یاری گر شهرداری مسجدسلیمان باشند، و انشالله بتوانیم با قدمهای هرچند کوچک، اما سازنده دل همه شهروندان عزیز را خوشحال نمائیم.

شایان ذکر است در پایان این جشن از تعدادی از کارگران نمونه شهرداری مسجدسلیمان تجلیل به عمل آمد.