سرپرست شهرداری مسجدسلیمان: کانال فاضلاب منطقه هشت بنگله ورودی فاز ۲ در حال لایروبی است+تصاویر

 علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان، از لایروبی کانال فاضلاب محور منطقه هشت بنگله حد فاصل ورودی فاز ۲، شانه خاکی این مسیر به مساحت ۱۰۰۰متر مربع خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، سرپرست شهرداری در بازدید میدانی از مراحل لایروبی و تخلیه مسیر فوق خبر داد و گفت: این اقدام […]

 علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان، از لایروبی کانال فاضلاب محور منطقه هشت بنگله حد فاصل ورودی فاز ۲، شانه خاکی این مسیر به مساحت ۱۰۰۰متر مربع خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، سرپرست شهرداری در بازدید میدانی از مراحل لایروبی و تخلیه مسیر فوق خبر داد و گفت: این اقدام هم اکنون توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی آغاز گردیده و بزودی مراحل تخلیه و اصلاح این کانال به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: کانالهای روباز سطح شهر بصورت برنامه زمانبندی مداوم لایروبی میگردد، و بخشی ازمشکلات زیست میطی محدوده شهری حل خواهد شد،این معضل متاسفانه طی سالیانه گذشته با توجه به اینکه متولی این روند اداره آب و فاضلاب میباشد، ولی شهرداری بر حسب جلوگیری از مشکلات زیست محیطی و رضایت مندی عموم شهروندان انجام وظیفه نموده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انشالله بعد از مراحل لجن برداری و پاکسازی این منطقه، احداث دیوار حائل در دستور کار خواهد بود، که به منظور جلوگیری از رانش زمین جاده کناری و مشخص شدن مسیر فاضلاب به مرحله اجرا در خواهد آمد.