اطلاعیه روابط عمومی شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان در خصوص اختلال سامانه ۱۲۵
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان بهدنبال بروز اختلالات در سامانه تماس اضطراری ۱۲۵، اطلاعیهای صادر کرد و از شهروندان خواست تا اطلاع ثانوی از طریق شمارههای اعلامشده و تنها با استفاده از خطوط همراه اول با واحد آتشنشانی تماس حاصل نمایند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در این اطلاعیه آمده است:
به اطلاع شهروندان گرامی و فهیم مسجدسلیمان میرساند، به دنبال بروز اختلالات فنی در زیرساختهای مخابراتی، سامانه تماس اضطراری ۱۲۵ سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان، متأسفانه تا اطلاع ثانوی از دسترس خارج شده است.
در همین راستا و به منظور تداوم پاسخگویی سریع و مؤثر به تماسهای امدادی شهروندان، هماهنگیهای لازم صورت پذیرفته و هماکنون امکان برقراری ارتباط مستقیم با واحد فرماندهی آتشنشانی از طریق سه خط ارتباطی ذیل فراهم گردیده است:
۰۹۱۶۵۰۳۴۳۵۲
۰۹۳۰۴۵۲۰۴۰۷
۰۹۱۶۶۸۱۶۳۶۸
شایان ذکر است، امکان برقراری تماس صرفاً از طریق خطوط ارتباطی همراه اول مقدور میباشد و تماس از سایر اپراتورها میسر نیست.
از شهروندان گرامی تقاضا میشود در صورت نیاز به خدمات امداد و نجات، تا زمان رفع مشکل و بازگشت سامانه ۱۲۵ به وضعیت عادی، از طریق شمارههای مذکور تماس حاصل نمایند.
بدیهی است به محض رفع اختلالات و بازگشت سامانه به چرخه خدمت، مراتب از طریق مجاری رسمی شهرداری اطلاعرسانی خواهد شد.
از بردباری، همراهی و همکاری صمیمانه شما سپاسگزاریم.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰