پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، به مناسبت آغاز پر فضلیت حلول ماه مبارک رمضان، عبداله قاسمی صالح بابری طی پیامی فرا رسیدن این ماه مبارک را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد: رمضان، ماه عبادت‌، ماه نیایش‌ و ماه بندگی‌‌های خالصانه فرا رسید، و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، به مناسبت آغاز پر فضلیت حلول ماه مبارک رمضان، عبداله قاسمی صالح بابری طی پیامی فرا رسیدن این ماه مبارک را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

رمضان، ماه عبادت‌، ماه نیایش‌ و ماه بندگی‌‌های خالصانه فرا رسید، و خداوند متعال فرصت حضور در بهترین ماهش را بر ما ارزانی داشت، تا با بهره‌گیری از تعالیم جان بخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌‌‌(ص) و ائمه اطهار‌(ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهیم و از لابلای لحظه‌های ناب دعا و سجاده‌هایمان لذت مهمانی پروردگار را درک ‌نمائیم.

خودسازی در فرهنگ اهل بیت علیهم‌السلام شامل کنترل تمام رفتارها و گفتارهای انسان در چارچوب دستورات خداست. کنترل اعضاء و جوارح و نفس بر اساس بایدها و نبایدهای قرآن و سنت، مصداق خودسازی اسلامی و الهی است و روایات مکرری یادآوری کرده اند که روزه‌داری، فقط به دستگاه گوارش و خوردن و آشامیدن مربوط نیست، بلکه مهم کنترل انسان بر نفس اماره و مراقبت از روح است.

امیداورم همگی از سفره پربرکت در این ماه مبارک به نحوه مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت در شهرداری ایجاد کنیم.

در پایان از درگاه حضرت احدیت برای شهروندان گرامی توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته را مسئلت می‌نمایم

عبداله قاسمی صالح بابری
شهردار مسجدسلیمان