تجلیل از بانوان شهرداری مسجدسلیمان، به مناسبت روز زن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی به مناسبت ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) روز زن ویژه برنامه ای به همین منظور جهت تجلیل از ۱۹ نفر از پرسنل خانم واحدهای مختلف شهرداری مسجدسلیمان در نمازخانه این اداره برگزار گردید. در همین رابطه ابتدا این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی به مناسبت ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) روز زن ویژه برنامه ای به همین منظور جهت تجلیل از ۱۹ نفر از پرسنل خانم واحدهای مختلف شهرداری مسجدسلیمان در نمازخانه این اداره برگزار گردید.

در همین رابطه ابتدا این برنامه با تلاوت قرآن آغاز گردید، در ادامه عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان ضمن خیر مقدم و عرض تبریک این روز، از خصایص معنوی زندگی حضرت زهرا(س) بیاناتی کوتاه ایراد نمودند.

در پایان نیز ضمن اهداء لوح سپاس به همراه هدیه نقدی از تمامی آنها تقدیر به عمل آمد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

إِنَّا أَعْطَینَاکَ الْکَوْثَر

حضور زنان ایرانی در عرصه کار و تلاش در اجتماع، با تأسی به حضرت زهرا (س) و با اتکاء بر خصایصی نظیر سخت کوشی، قناعت، نجابت، عفاف و ازخودگذشتگی، زمینه های ارتقاء مادی و معنوی جامعه را فراهم آورده است.

اینجانب میلاد با سعادت و سراسر نور و برکت امّ الائمه ، بانوی دو عالم ، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را خدمت شما خواهر محترم تبریک عرض می نمایم و از درگاه الهی توفیق در تمامی عرصه های زندگی را برایت آرزومندم.

عبداله قاسمی صالح بابری
شهردار مسجدسلیمان