پیام تسلیت شهردار مسجدسلیمان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان: متن پیام بدین شرح است: چهاردهم خرداد ، سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران ،حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و آزادی خواهان دنیا در فراق امام عزادار شدند.   از ۱۵ خرداد۱۳۴۲ تا بهمن ۱۳۵۷ مردم با تبعیت […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان:

متن پیام بدین شرح است:

چهاردهم خرداد ، سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران ،حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و آزادی خواهان دنیا در فراق امام عزادار شدند.

 

از ۱۵ خرداد۱۳۴۲ تا بهمن ۱۳۵۷ مردم با تبعیت از فرامین امام امت در احیاء دین و ارزشهای الهی تلاش کردند و با نثار خون و جان خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

 

از سال ۱۳۵۷ تا خرداد ۱۳۶۸ نیز در دفاع از آب و خاک و مظلومین جهان و مبارزه با استعمارگران تلاش و مجاهدت نمود و امروز ایران سرافراز ،مدیون آن همه مجاهدت،فداکاری و ایثارگری است.

 

اینجانب بر خود لازم می‌دانم ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام راحل و ۱۵ خرداد سالروز قیام خونین ملت غیور ایران را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد را به مردم متدین و انقلابی شهر مسجدسلیمان تعزیت عرض نموده، امید است با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب همواره برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش نماییم.

 

آرش قنبری

شهردار مسجدسلیمان