بازدید میدانی شهردار مسجدسلیمان از پروژه های عمرانی سطح شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان: آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان به همراه معاونت فنی و عمرانی امروز سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ از محل انجام پروژه های عمرانی در حال اجرای شهرداری مسجدسلیمان در نقاط مختلف شهر بازدید کردند.   قنبری شهردار مسجدسلیمان در جریان بازدید میدانی از پروژه های در […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان: آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان به همراه معاونت فنی و عمرانی امروز سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ از محل انجام پروژه های عمرانی در حال اجرای شهرداری مسجدسلیمان در نقاط مختلف شهر بازدید کردند.

 

قنبری شهردار مسجدسلیمان در جریان بازدید میدانی از پروژه های در دست اجرا در سطح شهر مسجدسلیمان هدف از این بازدید ها را اطلاع از میزان پیشرفت پروژه های در دست اجرا عنوان کرد.

 

قنبری در این بازدید با تاکید برافزایش سرعت عملیات پروژه ها افزود مجموعه شهرداری با تلاش های شبانه روزی سعی دارد پروژ ه های عمرانی در دست اجرا را با دقت و سرعت هرچه تمام تر به پایان برساند.

شهردار مسجدسلیمان در این روز از پروژه بلوار دوم، کارخانه سنگ شکن و کارخانه تولید آسفالت و پروژه محله نور آباد بازدید داشت.