پیام آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان به مناسبت ۹ اردیبهشت روز شوراها

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسحدسلیمان متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ۆ أَمْرُهُمْ شُوری‏ بَیْنَهُمْ نهم اردیبهشت ماه روز ملی تشکیل شوراهای اسلامی نقطه عطف مشارکت مردم در روند اداره امور جامعه و سهیم شدن آنها در فرآیند مدیریت امور شهری است که لازم میدانم صمیمانه این روز را […]

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسحدسلیمان

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ۆ أَمْرُهُمْ شُوری‏ بَیْنَهُمْ

نهم اردیبهشت ماه روز ملی تشکیل شوراهای اسلامی نقطه عطف مشارکت مردم در روند اداره امور جامعه و سهیم شدن آنها در فرآیند مدیریت امور شهری است که لازم میدانم صمیمانه این روز را به تلاشگران این عرصه بویژه اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض نمایم.

شوراها بعنوان حلقه واسطه بین مردم و حاکمیت و یکی از نمادهای مردم سالاری دینی، ثمره صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر استقرار حکومت مردمی بعنوان یکی از ضرورت های نظام جمهوری اسلامی است که بایستی در جهت تعالی این نهاد از همه ابزارهای ممکن استفاده کرد.

خوشبختانه در سایه همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان و مجموعه شهرداری اقدامات زیربنایی و بزرگی در حال اجرا می باشد که امیدواریم با اجرایی شدن آنها بتوانیم رضایت مردم عزیز را فراهم کنیم.

پرواضح می باشد همگرایی شورا با مجموعه شهرداری، می تواند بستر را برای استفاده حداکثری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در هر منطقه برای ترقی و توسعه آن فراهم آورد که امروز این شرایط در مسجدسلیمان حکمفرماست.

ضمن تبریک صمیمانه این روز به حضور یکایک اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور، از همراهی ارزنده و شایسته اعضای محترم شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در اجرای برنامه ها و سیاست های مجموعه شهرداری در جهت تحقق توسعه پایدار و متوازن و برطرف نمودن مشکلات اساسی شهر در بخش های مختلف عمرانی،فرهنگی،ورزشی،مذهبی و…قدردانی می نمایم.[review]

آرش قنبری

شهردار مسجدسلیمان