پیام شهردار مسجدسلیمان در آستانه روز قدس و دعوت از مردم جهت حضور در راهپیمایی این روز

آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز قدس شهروندان مسجدسلیمانی را برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.   📄 متن پیام شهردار مسجدسلیمان به شرح ذیل است:   بسم الله الرحمن الرحیم   قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ.   🔺 با آن‌ها […]

آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز قدس شهروندان مسجدسلیمانی را برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

 

📄 متن پیام شهردار مسجدسلیمان به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ.

 

🔺 با آن‌ها پیکار کنید که خداوند آنان را به دست شما مجازات می‌کند و آنها را رسوا می‌سازد و سینه گروهی از مؤمنان را شفا می‌بخشد.

 

🔺 ابتکار داهیانه معمارکبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس و عرصه نمایش قدرت اُمت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی، امروز تبدیل به کانون اقتدار ملت‌های حق طلب در مقابل قدرت‌های استعمارگر و غاصب در اقصی نقاط جهان گردیده است.

 

🔺 آرمان رهایی فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی در زُمره آرمان های والای انقلاب اسلامی است که بی شک تا آزادی کامل قدس شریف به عنوان سیاستی برگشت ناپذیر ادامه خواهد یافت.

 

🔺 تحولات منطقه، مقاومت سرسختانه جبهه اسلامی و تشدید اختلافات داخلی اسرائیل حاکی از نزدیک بودن صبحِ روشن و تحقق پیش‌بینی رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مدظله العالی مبنی بر شکست، نابودی و اضمحلال رژیم نامشروع صهیونیستی است.

 

🔺 شهرداری مسجدسلیمان در امتداد هم‌پیمانی با فرمان تاریخی امام راحل و در تداوم اطاعت از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای مدظله العالی همگام با آحاد ملت ایران در روز جهانی قدس و پاسداشت خون شهدای مقاومت، بویژه سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، برگ زرین دیگری از همراهی امت های اسلامی اقصی نقاط جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را رقم خواهد زد و تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان به ویژه مردم بصیر و شریف مسجدسلیمان را به وحدت برای مقابله با رژیم اشغالگر کودک کش صهیونیستی و ایادی استکبار جهانی دعوت می کند.

 

آرش قنبری

شهردار مسجدسلیمان