نصب المان دکل چاه شماره یک نفت در میدان نمره یک

شهردار مسجدسلیمان از اتمام عملیات نصب المان اولین چاه نفت خاورمیانه در میدان نمره یک خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ، آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : برای دست یافتن به شرایط مطلوب و استاندارد در حوزه زیباسازی و سیما و منظر […]


شهردار مسجدسلیمان از اتمام عملیات نصب المان اولین چاه نفت خاورمیانه در میدان نمره یک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ، آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : برای دست یافتن به شرایط مطلوب و استاندارد در حوزه زیباسازی و سیما و منظر شهری ، نیازمند اقدامات اساسی و جدی هستیم و شهرداری نیز برنامه های متعددی را در این حوزه طراحی و در دست اجرا دارد.

قنبری در ادامه به طراحی این المان نیز اشاره کرد و گفت: در طراحی این المان سعی شده است که علاوه بر معرفی اولین چاه نفت خاورمیانه بعنوان نماد صنعت شهر مسجدسلیمان ، تاریخ و فرهنگ این شهر نیز معرفی شود.

وی در ادامه افزود : طرح المان برگرفته از اولین دکل چاه شماره یک مسجدسلیمان و صفه تاریخی سرمسجد می باشد.

شهردار مسجدسلیمان در خاتمه تصریح کرد : نصب المان ها در سطح شهر باعث ارتقاء کیفیت معابر و زیبا سازی سیمای شهری می شود که یکی از شاخص های افزایش نشاط نیز به شمار می رود ،لذا این شهرداری در راستای تغییر چهره و نمای عمومی سطح شهر ، بهسازی المان ها و افزودن المان های جدید را در دستور کار خود قرار داده است.