جانمایی و نصب اولیه المان میدان نمره یک (یادمان اولین چاه نفت خاورمیانه) در حال اجرا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: جانمایی و نصب اولیه المان میدان نمره یک (یادمان اولین چاه نفت خاورمیانه) با نظارت کارشناسان حوزه معاونت فنی و امور زبر بنایی شهرداری در حال اجرا می باشد‌. وی در ادامه‌ی خبر اظهار داشت: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: جانمایی و نصب اولیه المان میدان نمره یک (یادمان اولین چاه نفت خاورمیانه) با نظارت کارشناسان حوزه معاونت فنی و امور زبر بنایی شهرداری در حال اجرا می باشد‌.

وی در ادامه‌ی خبر اظهار داشت: روند طراحی و ساخت المان توسط نیروهای بومی شهر و نیروهای خلاق شهرداری برنامه ریزی و اجرا گردیده است.

شهردار مسجدسلیمان ادامه داد: طرح اجرایی مذکور برگرفته از دکل چاه شماره یک و بیانگر عصر صنعتی و شهر تاریخی مسجدسلیمان بوده، که به صورت حجمی توپر ترسیم شده است، و همچنین نیایشگاه سر مسجد که برای ترکیب شکل پلکان با سازه دکل با ملات سنگ اجرا گردید.

وی در پایان اظهار داشت: هندسه ایرانی به عنوان استحاله فرم خرپاهای دکل و ایجاد ترکیب بندی جدید سطح و حجم و نیز استفاده از لوگوی اختصاری MiS, اشکال شیر سنگی و…از دیگر زیبایی این طرح می باشد که در قسمت های مختلف سازه به چشم می خورد، که انشاالله تا تکمیل نهایی و نورپردازی آن ادامه خواهد داشت.