تشریح عملکرد شهردار مسجدسلیمان در هفته ای که گذشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در راستای پاسخگویی به شهروندان به تشریح عملکرد خود در هفته ای که گذشت، پرداخت. قنبری گفت : با توجه به در پیش بودن عید نوروز، ستاد استقبال از نوروز را در شهرداری تشکیل دادیم و به هر کدام از […]


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در راستای پاسخگویی به شهروندان به تشریح عملکرد خود در هفته ای که گذشت، پرداخت.

قنبری گفت : با توجه به در پیش بودن عید نوروز، ستاد استقبال از نوروز را در شهرداری تشکیل دادیم و به هر کدام از واحدها ماموریتی را محول کردیم تا بتوانیم شهر را مهیای نوروز و میهمانان نوروزی بکنیم.

شهردار مسجدسلیمان افزود : بازدید از پروژه های عمرانی سطح شهر بویژه پروژه آسفالت معابر و پیگیری برای تسریع در انجام این پروژه ها را در هفته ای که گذشت بارها دنبال کردیم تا زودتر به نتیجه مطلوب برسیم.

وی بیان کرد : بررسی آخرین وضعیت پارک بانوان به عنوان یک مطالبه بحق بانوان را پیگیری کردیم و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک این خدمت را ارائه کنیم.

شهردار مسجدسلیمان گفت : در این هفته آغاز گل کاری میادین و بلوارهای سطح شهر را داشتیم تا وضعیت بصری شهر را بهبود ببخشیم.

بازدید از پروژه های عمرانی در محلات مختلف مانند مال شنبه و سبزآباد از دیگر برنامه های شهردار مسجدسلیمان در هفته ای بود که گذشت.