بازدید شهردار مسجدسلیمان از روند پروژه های عمرانی سطح شهر

 شهردار مسجدسلیمان به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی؛ ضمن بازدید دستورات لازم در مورد تسریع در اجرایی شدن این پروژه ها را صادر کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در بازدید از پروژه تعریض جاده گلف بی بیان گفت: این پروژه با توجه به […]

 شهردار مسجدسلیمان به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی؛ ضمن بازدید دستورات لازم در مورد تسریع در اجرایی شدن این پروژه ها را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در بازدید از پروژه تعریض جاده گلف بی بیان گفت: این پروژه با توجه به اهمیت آن و جلوگیری از تکرار اتفاقات تلخ گذشته که همراه با تصادفات متعدد بود،لازم است به سرعت اجرایی شود تا مردم از یک جاده باکیفیت و ایمن برخوردار شوند.

وی در بازدید از پروژه بازارچه محلی نمره ۸ نیز گفت: بازارچه های محلی نقش پررنگی در توسعه و نشاط اجتماعی هر محله دارند و امیدوار هستیم با راه اندازی این بازارچه شاهد رونق اقتصادی و توسعه فرهنگی و اجتماعی در محله قدیمی و بااصالت نمره ۸ باشیم.

شهردار مسجدسلیمان در ادامه با حضور در نقاط مختلف شهر، از روند پاکسازی محلات به منطور آماده سازی شهر برای نوروز و پذیرایی از میهمانان نوروزی بازدید کرد.