پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن ولادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و روز پاسدار

بسم الله الرحمن الرحیم وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ سوم شعبان المعظم، میلاد با برکت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) که پیر جماران و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به نام روز پاسدار نامگذاری کرده است، فرصت مغتنمی برای پاسداشت تلاش ها و مجاهدت های این سربازان همیشه قهرمان است. بدون […]

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ

سوم شعبان المعظم، میلاد با برکت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) که پیر جماران و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به نام روز پاسدار نامگذاری کرده است، فرصت مغتنمی برای پاسداشت تلاش ها و مجاهدت های این سربازان همیشه قهرمان است.

بدون تردید اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مومن و انقلابی بویژه پاسداران جان بر کفی است که با تاسی از مکتب امام‌حسین (ع) در همه بزنگاه های مورد نیاز انقلاب حضور فعال و اثربخشی داشتند و قدرت و شکست‌ناپذیری خود را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند

مردم بصیر و اگاه ایران اسلامی بارها بطور عینی تلاش ها و و مجاهدت های این مجموعه مومن و انقلابی برای کمک به اقشار مختلف مردم در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و یا کرونا تجربه کرده اند و تلاش پروپاگاندای رسانه ای دشمنان این ملت برای وارونه جلوه دادن عملکرد این نهاد مقدس به جایی نخواهد رسید.

کارنامه افتخار آمیز این نهاد مقدس در بخش های مختلف که حاصل مجاهدت فرماندهان و کارکنان این مجموعه می باشد، سبب شده است تا ایران اسلامی در سایه این تلاش ها به یکی از مهمترین بازیگران منطقه ای بدل شود.

تلاش های مذبوحانه دولت تروریستی آمریکا و دولت های اروپایی با فشارهای جریان عبری_عربی برای تحریم و محدود کردن این نهاد قانونی موید نقش اثرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با تحرکات نظام سلطه و جریان های تروریستی در سطح منطقه مهم خاورمیانه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز و والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی، فرا رسیدن خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز را به تمامی مردم عزیز و به ویژه پاسداران و جانبازان عرصه‌های جهاد و شهادت تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون همگی را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

آرش قنبری

شهردار مسجدسلیمان