چهره شهر مسجدسلیمان برای عید نوروز تغییر می کند

شهردار مسجدسلیمان گفت : شهرداری در راستای استقبال از نوروز ۱۴۰۲، اجرای طرح پاکسازی ویژه ورودی‌ها، خروجی‌ها، معابر سطح شهر و انتقال نخاله‌ها را آغاز کرده است و این طرح تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت. به گزارش روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان ، آرش قنبری ضمن اعلام این خبر گفت : به منظور استقبال […]

شهردار مسجدسلیمان گفت : شهرداری در راستای استقبال از نوروز ۱۴۰۲، اجرای طرح پاکسازی ویژه ورودی‌ها، خروجی‌ها، معابر سطح شهر و انتقال نخاله‌ها را آغاز کرده است و این طرح تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان ، آرش قنبری ضمن اعلام این خبر گفت : به منظور استقبال از نوروز ۱۴۰۲، ستاد ویژه نوروز در شهرداری مسجدسلیمان شکل گرفته است و همه کارکنان شهرداری برای ایجاد فضاسازی مناسب و استقبال از میهمانان نوروزی در حال تلاش هستند.

شهردار مسجدسلیمان با بیان اینکه چهره شهر برای عید نوروز تغییر می‌کند ، اضافه کرد: برنامه‌های تحولی به صورت کوتاه‌مدت برای مدیران واحدهای مختلف تا پایان سال تعیین کردیم تا با اجرایی شدن این برنامه ها شاهد تغییر در سیمای شهر باشیم.

قنبری به پروژه های عمرانی شهرداری نیز اشاره کرد و گفت : بهسازی و آسفالت معابر شهری به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم در دستور کار ما قرار دارد و همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا رضایت مندی مردم را در این بخش بوجود بیاوریم.

وی افزود:توزیع عادلانه خدمات و توجه به مناطق کم برخوردار را به عنوان یکی از مهمترین وظایف خود می دانیم و بر روی این موضوع نیز تاکید ویژه داریم.

شهردار مسجدسلیمان تصریح کرد:شهروندان مطمئن باشند مجموعه شهرداری برای ساختن مسجدسلیمانی آباد و زیبا از همه ظرفیت های ممکن استفاده خواهد کرد و در آینده نزدیک اتفاقات مثبت بسیاری رخ خواهد داد.

قنبری به لزوم همراهی مردم در مدیریت شهری نیز اشاره کرد و گفت:بدون تردید بدون کمک و همراهی مردم، امکان ساختن یک شهر توسعه یافته وجود ندارد و مجموعه شهرداری آمادگی خود را برای استفاده از ظرفیت های مردمی در جهت توسعه شهر اعلام می کند.