مراسم معارفه آرش قنبری به عنوان شهردار مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان عصر امروز چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱جلسه تکریم و معارفه شهردار با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران مختلف واحدهای شهرداری و اصحاب رسانه مراسم تکریم و معارفه آرش قنبری به عنوان شهردار مسجدسلیمان برگزار شد. قنبری در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان عصر امروز چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱جلسه تکریم و معارفه شهردار با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران مختلف واحدهای شهرداری و اصحاب رسانه مراسم تکریم و معارفه آرش قنبری به عنوان شهردار مسجدسلیمان برگزار شد.


قنبری در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و تقدیر از اعضای شورای شهر به دلیل اعتمادی که به ایشان داشتند گفت : خداوند را شاکرم که به عنوان یک مسجدسلیمانی فرصتی پیش آمد تا بتوانم دین خود را به همشهریانم ادا کنم.

وی افزود : ملاک من در انتصابات توانایی افراد است و به هیچ وجه توصیه پذیر نیستم.

قنبری ادامه داد : در همین مدت کوتاه که بازدیدهایی از سطح شهر داشتم متوجه شدم بعضی پروژه هایی که در سطح شهر در حال اجراست از کیفیت لازم برخوردار نیستند که قطعاً نظارت ها را در این رابطه بیشتر خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : من به عنوان شهردار مسجدسلیمان قول می دهم جوابگوی زحمات پرسنل شهرداری باشم اما در مقابل نیز با هرگونه کم کاری به شدت برخورد و از هیچ تخلف احتمالی نخواهم گذشت.

شهردار مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت : باید از ظرفیت سرمایه گذاران و خیرین جهت پیشبرد اهداف و خدمت به مردم استفاده کنیم تا رضایت مندی عمومی به وجود آید.

قنبری در پایان سخنان با بیان این که اعضای شورای شهر خیرخواه مردم هستند گفت : متاسفانه بعضی ها از اختلاف میان اعضای شورای شهر می خواهند سود ببرند که این مسئله به هیچ وجه به نفع مردم شریف مسجدسلیمان نیست.

شهردار مسجدسلیمان در پایان از مدیران مختلف شهرداری و اصحاب رسانه خواست جهت آبادانی و پیشرفت مسجدسلیمان وی را تنها نگذارند.