پیام علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس وبازگشایی مدارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان آمده ، در پیامی هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و شروع بهار دانش و رویش گلدسته‌های تعلیم و تربیت را بر رهپویان علم و دانش تبریک و تهنیت گفت. بسم الله الرحمن الرحیم هشت سال دفاع مقدس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان آمده ،
در پیامی هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و شروع بهار دانش و رویش گلدسته‌های تعلیم و تربیت را بر رهپویان علم و دانش تبریک و تهنیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت های آزاده جهان به آن افتخار می کنند.
همزمان شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند «دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای آموزشی و تعلیم و تربیت را به یاد و خاطره شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در سنگر علم و دانش یادآور عصاره‌های پاک انقلاب می‌نماید.

این حادثه بزرگ و ماندگار که محصول وحدت، همدلی و اتحاد تمام مردم بود، توانست همه معادلات جهانی معمول در عرصه سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی را برهم زند و غرور و سرافرازی را برای مردم ایران زمین برجای بگذارد.

جای جای دشت‌های سوزان جنوب و بلندی‌های برف گرفته غرب، نشان از رشادت و پیروزی ایثارگران خداجو دارد. هم آنان که در مکتب امام(ره) درس فرهنگ عاشورا را به درستی آموخته و با تاسی از امام حسین(ع) ، مرگ سرخ را برننگ سکوت، ترجیح داده و دشمن را از سرزمین خود بیرون راندند.
اینک در سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس که رایحه و عطر دل انگیز شهدا در کشور و استان عزیزمان به مشام می‌رسد، اینجانب همگام با تمام ملت شریف ایران ضمن ادای احترام به دلاوران هشت سال دفاع مقدس ، در برابر شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های گرامی آنان سرتعظیم فرود می آورم.
امیدوارم خداوند متعال به همه ما توفیق عنایت کند تا در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری راه شهدا و امام شهدا (ره) را استمرار بخشیم.

علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان