علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان درپیامی فرارسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی را تسلیت گفتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، درقسمتی از پیام تسلیت اینگونه آمده است:      تاسوعا وعاشورای حسینی، روزپیروزی خون برشمشیر، روزغلبه فریاد مظلوم برعربده کشی ظالم است. اداره خداوند متعال، برآن بوده و هست که اسلام رهایی بخش و قرآن هدایت افروز را جاوید نگه دارد و با خون شهیدانی چون فرزندان وحی احیاء […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، درقسمتی از پیام تسلیت اینگونه آمده است:
    
تاسوعا وعاشورای حسینی، روزپیروزی خون برشمشیر، روزغلبه فریاد مظلوم برعربده کشی ظالم است.

اداره خداوند متعال، برآن بوده و هست که اسلام رهایی بخش و قرآن هدایت افروز را جاوید نگه دارد و با خون شهیدانی چون فرزندان وحی احیاء و پشتیبانی
و از آسیب دهر نگه دارد و 
حسین بن علی آن عصاره نبوت و یادگار ولایت را برانگیزد تا جان خود و عزیزانش را فدای عقیده خویش و امت معظم پیامبر(ع) نماید تا در امتداد تاریخ، خون پاکش بجوشد و دین خدا را آبیاری نماید.
اگرعاشورا و فداکاری خاندان پیامبر(ص) نبود بعثت و زحمات جان فرسای نبی اکرم(ص) را طاغوتیان آن زمان به نابودی کشانده بودند. 
امام حسین(ع) با خونش اسلام را زنده کرد و تاریخ پیروزی آنحضرت را به گواهی نشسته است،
پیروزی که از بستر جهاد و متن خون شکوفا شد و آرمانهای والای امام حسین (ع) را با جریان تاریخ نسل به نسل برای بشریت واگویه کرد.

اینجانب خادم ملت در شهرداری مسجدسلیمان،
فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی  و شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یاران با وفایش را به مردم شریف و ولایتمدار دیارم (مسجدسلیمان) تسلیت عرض نموده و از خداوند منان استمداد می طلبیم به برکتِ وجود ذی وجود شهدای کربلا به مردم کشور و شهرم، نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

علی هزارسی
سرپرست شهرداری مسجدسلیمان