روح اله جلیلی شهردار منتخب مسجدسلیمان: حدود ۱۵۰۰ تن آسفالت در منطقه نمره هشت اجرا گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان روح اله جلیلی شهردار منتخب مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر و گفتگو با خبرنگار ما گفت: نهضت آسفالت محلات با سرعت کم سابقه ای درحال اجراست و در آخرین اقدام حدود ۱۵۰۰ تن آسفالت در منطقه نمره هشت اجرا گردید. وی افزود: پیگیریهای زیادی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان روح اله جلیلی شهردار منتخب مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر و گفتگو با خبرنگار ما گفت: نهضت آسفالت محلات با سرعت کم سابقه ای درحال اجراست و در آخرین اقدام حدود ۱۵۰۰ تن آسفالت در منطقه نمره هشت اجرا گردید.

وی افزود: پیگیریهای زیادی بمنظور جذب و اختصاص قیر از محل طرح بازآفرینی محلات انجام گردیده و با تلاش و برنامه ریزی روزانه، قیر زیر کار و هزینه تعمیرات اساسی کارخانه های سنگ شکن و آسفالت، تهیه مصالح مورد نیاز از معادن محلی، و تعمیر و نگهداری ماشین آلات عمرانی از اقداماتی است که در این روزهای گرم سال با تلاش همکاران برای رضایتمندی شهروندان عزیز صورت گرفته است.

گفتنی است: شهردار منتخب مسجدسلیمان و چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر در بازدید از منطقه نمره هشت وعده دادند که بزودی مناطق نفتک، چهاربیشه و چندین محله دیگر در دستور کار آسفالت قرار خواهد گرفت.