مصاحبه صدا و سیمای مرکز خوزستان با سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در رابطه با فیلم مجتمع ۳۲ واحدی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، سرپرست شهرداری مسجد سلیمان در مصاحبه ای کوتاه با تلوزیون مرکز صدا و سیمای مرکز خوزستان اظهار داشت: پس از انتشار فیلمی درخصوص ساختمان ۳۲ واحدی در این شهرستان در فضای مجازی، به همراه کارشناسان شهرداری از این مجتمع بازدید شد. روح الله جلیلی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، سرپرست شهرداری مسجد سلیمان در مصاحبه ای کوتاه با تلوزیون مرکز صدا و سیمای مرکز خوزستان اظهار داشت: پس از انتشار فیلمی درخصوص ساختمان ۳۲ واحدی در این شهرستان در فضای مجازی، به همراه کارشناسان شهرداری از این مجتمع بازدید شد.

روح الله جلیلی افزود: برای این مجتمع در سال‌های گذشته پروانه ساخت برای ۶ طبقه دریافت شده است.

وی ادامه داد: فیلمی که در فضای مجازی است، مربوط به ساختمانی مجزا از این مجتمع است که در کمیسیون ماده ۱۰۰ مطرح شده و رای داشته است.

جلیلی با بیان اینکه درخواست کارشناسی پرونده داده شده، تصریح کرد: گزارشی درباره افرادی که در این پرونده قصور داشته اند برای تحویل به نهاد‌های نظارتی آماده شده است.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در پایان به آماده سازی ابلاغ‌ها و اخطار‌ها اشاره و اضافه کرد: اقدامات لازم به زودی نتیجه گیری و انجام خواهد شد.