شهردار منتخب مسجدسلیمان:درصدد هستیم در اسرع وقت مشکل فرونشست خیابان منتهی به میدان نفتون رفع گردد / فرونشست بر اثر نشت لوله های آب و فاضلاب در عمق ۶ متری زمین بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، شهردار منتخب مسجدسلیمان از تلاش این مجموعه جهت رفع سریع فرونشست بخشی از خیابان منتهی به میدان نفتون خبرداد‌. بنابر همین گزارش، روح الله جلیلی در این خصوص اظهار داشت : پس از گزارش فرونشست بخشی از خیابان منتهی به میدان نفتون و مسدود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، شهردار منتخب مسجدسلیمان از تلاش این مجموعه جهت رفع سریع فرونشست بخشی از خیابان منتهی به میدان نفتون خبرداد‌.

بنابر همین گزارش، روح الله جلیلی در این خصوص اظهار داشت : پس از گزارش فرونشست بخشی از خیابان منتهی به میدان نفتون و مسدود شدن مسیر تردد ماشین های عبوری ، بلافاصله نیروهای فنی واحد عمران شهرداری در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود : پس از بررسی کارشناسی و اجرای عملیات حفاری و خاکبرداری مشخص گردید در عمق ۶ متری این خیابان ، لوله های فرسوده آب و فاضلاب باعث فرونشست محل مورد نظر شده است.

جلیلی ادامه داد : با نظر کارشناسان مربوطه تصمیم بر این شد محل نشت آب را موقتا مسدود و سپس اقدام به ترمیم آن نماییم.

وی افزود : در کنار شهرداری مسجدسلیمان، سازمان آب و فاضلاب و پلیس راهوار در اجرای این عملیات همکاری لازم را نموده و درصدد هستیم در اسرع وقت این مشکل را رفع نماییم.

جلیلی در خاتمه گفت : از شهروندان محترم انتظار میرود تا پایان عملیات خاکبرداری و ترمیم مسیر موردنظر با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.