جلسه هماهنگی اجرای پروژه تعریض و بهسازی محور ارتباطی منطقه نمره چهل توسط شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد

شهردار منتخب مسجدسلیمان : شهرداری مسجدسلیمان به منظور تسهیل در تردد و کاهش حجم ترافیک از خیابان آزادی، طرح تعریض و بهسازی مسیر پرتردد خیابان نمره چهل را در دستور کار خود قرار داده است اجرای این پروژه نباید موجب اخلال در خدمات رسانی به مناطق دیگر شود به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و […]

شهردار منتخب مسجدسلیمان :

شهرداری مسجدسلیمان به منظور تسهیل در تردد و کاهش حجم ترافیک از خیابان آزادی، طرح تعریض و بهسازی مسیر پرتردد خیابان نمره چهل را در دستور کار خود قرار داده است

اجرای این پروژه نباید موجب اخلال در خدمات رسانی به مناطق دیگر شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، با حضور روح اله جلیلی شهردار منتخب مسجدسلیمان و مدیران واحدهای مختلف جلسه هماهنگی اجرای پروژه تعریض و بهسازی محور ارتباطی منطقه نمره چهل در دفتر شهردار مرکزی برگزار شد.

در همین رابطه طی این جلسه وی اظهار داشت: با توجه به شرایط جامعه, انتظارات مردم نسبت به گذشته تغییر کرده است, اما روال کاری شهرداری و مدیران آن طبق سبک قدیمی در حال انجام است و بدون توجه به خواسته های مردم به کار و فعالیت می پردازند که انتظار می رود با توجه به تغییرات جامعه، ما نیز در رفتار و عملکرد خود تغییر رویه داشته باشیم.

وی در ادامه‌ افزود : شهرداری بر اساس وظیفه ذاتی خود و حتی خارج از وظایف موظف است در شرایط مختلف به ارائه خدمات مناسب به مردم بپردازد که این موضوع جنبه ایثارگری و ازخودگذشتگی مدیران و پرسنل محترم شهرداری را نشان می دهد.

شهردار منتخب مسجدسلیمان ادامه داد : بر همین اساس شهرداری به منظور تسهیل در تردد و کاهش حجم ترافیک از خیابان آزادی، طرح تعریض و بهسازی مسیر پرتردد خیابان نمره چهل را در دستور کار خود قرار داده است.

جلیلی اضافه کرد : مدیران واحدهای مختلف باید شبانه روز پای کار آمده و مشکلات و موانع اجرای طرح تعریض محور منطقه نمره چهل را با هماهنگی و تعامل برطرف نمایند تا این پروژه در اسرع وقت تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی در خاتمه گفت : اجرای این پروژه نباید موجب اخلال در خدمات رسانی به مناطق دیگر شود بنابراین ضروری است مدیران واحدها، فضای موجود را مدیریت نمایند.