پیام روح اله جلیلی شهردار منتخب مسجدسلیمان به مناسبت گرامیداشت روز معلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، روح اله جلیلی شهردار منتخب مسجدسلیمان به مناسبت گرامیداشت روز معلم ، پیام تبریکی را صادر نمودند که در ادامه به شرح ذیل می باشد: بسمه تعالی قشر معلمین از عزیزترین، زحمت کش ترین و موثرترین و مفیدترین اقشار جامعه اند. “مقام معظم رهبری” دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، روح اله جلیلی شهردار منتخب مسجدسلیمان به مناسبت گرامیداشت روز معلم ، پیام تبریکی را صادر نمودند که در ادامه به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

قشر معلمین از عزیزترین،
زحمت کش ترین و موثرترین و مفیدترین اقشار جامعه اند.
“مقام معظم رهبری”

دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت استاد فرزانه و معلم اخلاق ،
شهید مرتضی مطهری که به عنوان روز معلم نامگذاری شده است روز تجلیل از باغبانانی است که صبورانه باغ زندگی را طراوت می بخشند.

هفته بزرگداشت مقام معلم بهانه زیبایی برای قدردانی از زحمات این انسانهای شریف، موثر و به تعبیر رهبر معظم انقلاب با نقش طراز اول بوده و قدرشناسی از مقام معلم یک سنت قرآنی و اسلامی و وظیفه همه آحاد جامعه و در راستای تعالی بخشیدن به تربیت فرزندان و ساختن فرداست.

از این روست که شغل معلمی را جایگاهی است بس رفیع و چه زیبا بزرگ معمار انقلاب اسلامی و مراد و رهبر کبیرمان (ره) فرمود :
“معلمی شغل انبیاست.”

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری، روز معلم را به همه فرهنگیان، فرهیختگان و صاحبان علم و اندیشه و ادب،
که در سنگر مدرسه برای تربیت و بلوغ فکری فرزندان این مرز و بوم و آینده سازان میهن اسلامی تلاش
می کنند ، تبریک و تهنیت عرض نموده
و از درگاه ایزد منان برای تمامی معلمان عزیز و سخت کوش و زحمتکشِ شهرستان مسجدسلیمان آروزی موفقیت و سربلندی دارم.

روح اله جلیلی
شهردار منتخب مسجدسلیمان