پیام روح اله جلیلی شهردار منتخب مسجدسلیمان، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر

کارگران به عنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید، عزت و عظمت کشور را رقم زده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورایِ اسلامی شهر مسجدسلیمان، روح اله جلیلی شهردار منتخب مسجدسلیمان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران جامعه به ویژه کارکنان شهرداری […]

کارگران به عنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید، عزت و عظمت کشور را رقم زده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورایِ اسلامی شهر مسجدسلیمان، روح اله جلیلی شهردار منتخب مسجدسلیمان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران جامعه به ویژه کارکنان شهرداری مسجدسلیمان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است :

عنصر کار و کارگر به عنوان یکی از مهمترین نیازهای حیاتی فرد و جامعه، پیام آور امنیت، عدالت اجتماعی و رفاه عمومی است و جایگاه ویژه ای در جهت صلح و ثبات اجتماعی و منزلتی بس شگرف در تصویر سازندگی کشور دارد.

بی تردید کار و کارگر به عنوان یک حلقه بی بدیل از شور، نشاط ، امید و به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصادی، نقشی برجسته و ویژه را در هر کشور رقم می زنند.

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، پاسداشت خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف، صدیق و صبوری است که با ظهور خلاقیت ها و آشکار نمودن استعدادها و نبوغ خود همواره بعنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید، عزت و عظمت کشورشان را رقم زده اند.

انتظار می رود کارگران، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزشهای اسلامی و در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مزین به سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده است با تفکر بسیجی و روحیه جهادی و با خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه اقتصادی فراهم سازند.

 بنده به نوبه خود این روز بزرگ را به همه کارگران شریف سراسر کشور به ویژه همکاران عزیزم در شهرداری مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

روح اله جلیلی
شهردار منتخب مسجدسلیمان