پیام روح اله جلیلی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان روح اله جلیلی (سرپرست شهرداری مسجدسلیمان) با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، مردم شریف و شهیدپرور شهر مسجدسلیمان را به شرکت گسترده در راهپیمایی عظیم یوم الله قدس دعوت کرد.   متن پیام ایشان به این شرح است:  بسم الله الرحمن الرحیم   روز […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان روح اله جلیلی (سرپرست شهرداری مسجدسلیمان) با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، مردم شریف و شهیدپرور شهر مسجدسلیمان
را به شرکت گسترده در راهپیمایی عظیم یوم الله قدس دعوت کرد.
 
متن پیام ایشان به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
 
روز قدس، روز اعلام همبستگی با آرمان فلسطین، روز شادی مومنان و نا امیدی دشمنان اسلام است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است، در این روز است که  پیوند انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا برقرار می شود .درحقیقت یوم الله قدس نماد وحدت جهان اسلام ونقطه عزت وکرامت مسلمانان است.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات این ماه پرفیض الهی همچون سنوات گذشته همگام و هم دل با تمامی مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی، از مردم متدین و همیشه درصحنه و مسئولین شهرستان مسجدسلیمان، دعوت می‌نمایم.

تا با حضور یکپارچه و گسترده ی خود در این راهپیمایی عظیم،ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری،بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار و رژیم صهیونیستی به نمایش گذارده و فریاد رسای خود در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند.
 
روح اله جلیلی
سرپرست شهرداری مسجدسلیمان