پیام روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با هدف نجات انسان‌ها از ظلم و ستم با استقرار نظام مقدس اسلامی و با اراده ملت به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تداوم آن به رهبری و امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی مبارک و گرامی باد. پشتوانه مردمی […]

آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با هدف نجات انسان‌ها از ظلم و ستم با استقرار نظام مقدس اسلامی و با اراده ملت به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تداوم آن به رهبری و امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی مبارک و گرامی باد.
پشتوانه مردمی این نهضت عظیم، خون‌های پاکی است که تاکنون برای حفظ و استمرار آرمان‌های متعالی این انقلاب نثار شده و امروز در چهل و چهارمین طلیعه پیروزی انقلاب، بار دیگر اثبات می‌گردد که ملت شریف و سرافراز ایران، به عنوان صاحبان انقلاب اسلامی، خود حافظ و هادی تحقق آرمان‌های انقلاب و صیانت از استقلال، آزادی، جمهوریت و مبانی اسلامی آن هستند.
این دهه یادآور آن پیر جماران است، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم بارور نمود؛ و امروز بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان نظام می‌گذرد اما هرگز نتوانسته‌اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نماید.
و اکنون در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان چون گذشته از تمام توان و ظرفیت خود این بار با ابزار ظالمانه‌ای چون تحریم جنگ اقتصادی و روانی به راه انداخته است که رمز پیروزی در این برهه نیز چون گذشته ایمان و وحدت بین مردم و مسئولان است.
 و البته بر همه مسئولان لازم است تا با تداوم راه و آرمان‌های مقدس امام و شهدا خدمت بی‌شائبه به مردم یعنی ولی‌نعمتان واقعی انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار داده و در این راه نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم.
از این رو با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر از مردم شریف و انقلابی شهرستان مسجدسلیمان دعوت می‌کنیم تا ضمن حضور گسترده در برنامه‌های این دهه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نیز مشارکت حداکثری داشته باشند.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان