حضور مقتدرانه تیم فوتبال شهرداری مسجدسلیمان در اولین مسابقات مینی فوتبال استان خوزستان

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، نخستین دوره مینی فوتبال قهرمانی استان خوزستان، از امروز در ورزشگاه نیرو آغاز شد. اولین دوره مسابقات مینی فوتبال قهرمانی استان به محوریت کمیته مینی فوتبال و مشارکت شرکت برق منطقه ای خوزستان از امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی در […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، نخستین دوره مینی فوتبال قهرمانی استان خوزستان، از امروز در ورزشگاه نیرو آغاز شد.

اولین دوره مسابقات مینی فوتبال قهرمانی استان به محوریت کمیته مینی فوتبال و مشارکت شرکت برق منطقه ای خوزستان از امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی در ورزشگاه نیرو آغاز شد.

مراسم افتتاحیه این مسابقات پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی با سخنان مهندس شکیبایی مدیر امور مهندسی برق منطقه ای و علی شریفات رییس کمیته مینی فوتبال رأس ساعت ۱۵ برگزار شد.

 در روز نخست این مسابقات و از گروه A ،تیم درمان تامین اجتماعی با نتیجه سه بر صفر از سد تیم راکی بتن اهواز گذشت و در بازی دوم و از گروه B مسابقات‌، شهرداری مسجد سلیمان با نتیجه ده بر صفر تیم خانه مطبوعات استان را درهم کوبید.

این مسابقات با حضور ۱۲تیم در قالب ۴ گروه سه تیمه درحال برگزاری و تا اواخر بهمن ادامه دارد و قهرمان این دوره به مسابقات قهرمانی کشور راه خواهد یافت.