مسدود شدن درب ورودی آرامستان چهاربیشه، بنابر مصوبه جلسه قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان صورت گرفته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، با توجه به اینکه طی چند روز اخیر در شبکه های اجتماعی کلیپی با مضمون بسته‌ شدن درب ورودی آرامستان چهاربیشه منتشر گردیده است که برابر اظهارات شخصِ مزبور در کلیپ فوق، بسته شدن درب ورودی آرامستان، توسط شهرداری و عواملِ مربوط به آن اداره صورت گرفته است! […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، با توجه به اینکه طی چند روز اخیر در شبکه های اجتماعی کلیپی با مضمون بسته‌ شدن درب ورودی آرامستان چهاربیشه منتشر گردیده است که برابر اظهارات شخصِ مزبور در کلیپ فوق، بسته شدن درب ورودی آرامستان، توسط شهرداری و عواملِ مربوط به آن اداره صورت گرفته است! لذا این اداره (شهرداری) برابر با دستورِ مصوبه چهل و چهارمین جلسه قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان به شماره نامه: ۶۵۹۳ /ص مورخ: ۱۴۰۰/۲/۵ مبنی بر اینکه: «مقرر گردید، شهرداری درب آرامستان ها را در جهتِ حفظ سلامت شهروندانِ عزیز، مسدود نماید، هم چنین ضمن تکمیل نمودن دیوار آرامستان چهاربیشه درب ورودی آن از سمت منطقه ریل وی مسدود نماید». 

لذا بر همین اساس شهرداری در راستای احترام به حقوق شهروندی، و سهیم بودن در حفظ و سلامت آحاد شهروندانِ عزیز، نسبت به این مُهم اقدام نموده است؛ تصویر نامه در ادامه قابل رویت می باشد.

“روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان”