گزارش عملکرد ۳ ماهه واحد فضای سبز شهرداری مسجدسلیمان

مسئول واحد فضای سبز شهرداری مسجدسلیمان گزارش عملکرد ۳ ماهه این واحد را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان فرشید جهانگیری اظهار داشت : در بدو ورود بنده به واحد فضای سبز به علت حجم بالای عقب افتادگی کار ، به صورت شبانه روزی ۲ تیم هرس درختان و حاشیه زنی فضای سبز را در نقاط مختلف سطح شهر بکار گرفتیم تا مقداری از حجم کار کم شود که کار هرس و حاشیه زنی تمام مناطق به جز منطقه بی بیان به پایان رسیده است.

وی افزود : همچنین در راستای ایجاد سیمای مطلوب شهری ، جداول تمام میادین سطح شهر از قبیل : میدان نمره چهل، بانک ملی، هشت بنگله، خبرنگار ، نفتون و بلوار روبروی فرمانداری رنگ آمیزی شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد : احیاء پارک گل نرگس، تعمیر و بازسازی مبلمان و تعویض سطل های زباله فرسوده آن و احیاء و رنگ آمیزی برخی بوستان‌های سطح شهر از دیگر اقدامات واحد فضای سبز بوده است.

وی ادامه داد : ۳۰ ست وسایل پلی اتیلن بازی ماهها در گلخانه شهرداری انباشته شده بود که با رایزنی با معاونت امور زیربنایی اکثر این وسایل در پارک های مختلف سطح شهر نصب و راه اندازی شده و تنها چند ست باقیمانده که طی هفته های آتی نصب خواهند شد.

جهانگیری اضافه کرد : یکی از مهمترین اقدامات ۳ ماه اخیر واحد فضای سبز بازسازی مجدد گلخانه ، شخم زنی ، کردبندی و کود دهی آن و کاشت ۱۰۰ هزار بذر گل فصلی در گلخانه و گلدان گیری ۱۰ هزار گل بود که این کار موجب عدم تحمیل بار مالی به شهرداری برای خرید گل فصلی شد.

وی افزود: طی مدت اخیر بوستان منطقه نمره دو نیز به طور کامل احیاء شد.

وی در خصوص برنامه های آتی خود بیان داشت : متریال پارک دره گل گیری ها آماده شده و تنها منتظر لودر هستیم تا عملیات احداث آن آغاز گردد همچنین عملیات احداث میدان فاز ۲ فرهنگیان هشت بنگله به زودی آغاز خواهد شد.

وی در خاتمه ضمن تشکر از حمایت های شهردار و اعضا شورای شهر بیان داشت : از مسئولین خواستار تامین تجهیزات جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان شریف شهر مسجدسلیمان هستیم.