پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان: اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت حدفاصل میدان شهدای نفت بر عهده اداره آب و فاضلاب استان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان ، پیمان مولایی شهردار مسجد سلیمان با اعلام این خبر گفت: انجام عملیات بهسازی و روکش آسفالت محدوده‌ی میدان شهدای نفت از حوزه اجرایی شهرداری مسجدسلیمان خارج و بر عهده‌ی اداره آب و فاضلاب استان خوزستان است. وی ضمن اشاره به این پروژه جهت شفاف سازی شهروندان و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان ، پیمان مولایی شهردار مسجد سلیمان با اعلام این خبر گفت: انجام عملیات بهسازی و روکش آسفالت محدوده‌ی میدان شهدای نفت از حوزه اجرایی شهرداری مسجدسلیمان خارج و بر عهده‌ی اداره آب و فاضلاب استان خوزستان است.

وی ضمن اشاره به این پروژه جهت شفاف سازی شهروندان و اذهان عمومی اظهار داشت: اجرای پروژه فاضلاب شهری که تحت اختیار اداره کل آب و فاضلاب استان می‌باشد و اعتبار لازم جهت کلیه مراحل (از جمله بهسازی و روکش آسفالت) آن تخصیص داده شده که متأسفانه روند اجرایی آن به کندی پیش می‌رود و موجب نارضایتی و ایجاد مشکلات ترافیکی برای تردد شهروندان گردیده‌ است.

وی ادامه داد: شهرستان مسجدسلیمان با توجه به طولی بودن بافت شهر و عدم مسیر ارتباطی جایگزین و مناسب، دچار مشکلات گره ترافیکی شده که ممکن است منجر به بروز تصادف و مخل تردد روزانه شهروندان گردد، بر همین اساس باز شدن محور مسدود شده (جهت اجرای پروژه فاضلاب شهری) از اهمیت زیادی برخوردار است.

شهردار مسجد سلیمان در خاتمه اظهار داشت: از مدیرکل محترم آب و فاضلاب استان انتظار می‌رود، با توجه به طولانی شدن زمان انجام پروژه مذکور، نسبت به تسریع روند اجرایی پروژه، خاکبرداری مسیر و اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محدوده‌ی تکمیل شده اقدامات لازم را به عمل آورند.